Microsoft antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

windowsaqw

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2012
Ik heb problemen met installeren van andere antivirus programma en dat is Panda Antivirus. Maar tijdens die installatie zegt de install wizard dat ik Microsoft Antivirus moet uninstalleren maar ik heb geen Microsoft Antivirus, ik heb Mircosoft Security Essentials al verwijdered want dat was mijn voorganger.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb je misschien wat aan deze uitleg denk toch dat er nog iets staat van mse

Laatst bewerkt:
Misschien heb je nog niet alle registerwaarden van MSE gewist.

heh?

Nou, ik heb een uninstall programma gedownload en ik heb met dat MSE weg gehaald, en het staat niet meer tussen de programma lijst en ik kan niks meer vinden en register dingen heb ik daarvan ook verwijderd maar het staat nog steeds open. Hoe kan ik dat dan uninstalleren want normaal uninstalleren kon ik niet want ik had epp.msi nodig en ik had dat niet.

download security essentials nog een keer, installeer die, daarna netjes deinstalleren vanuit software

download CCleaner en scan je pc ermee en verwijder alle overgebleven registerwaarden en ga dan nog is naar je program files en check of alles weg is van je vorige antivirus, en probeer dan nog is je panda antivirus te installeren.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan