Microsoft Bootvis, uitleg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hoi,

Ik heb Microsoft Bootvis nou al een tijdje, maar ik twijfel of het echt werkt.

Moet je als je het instaleert nou verder nog wat doen? Of hoe zit dat. Werkt het uit zichzelf?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!:thumb:

Winnies handtekening!

Vraag opgelost? Laat anderen weten hoe het is gelukt Daar help je iedereen mee.:p :p :p

FF doen dan.:thumb:

Geplaatst door winnie de pooh
Ik heb Microsoft Bootvis nou al een tijdje, maar ik twijfel of het echt werkt.
Volgens Microsoft:

Contrary to some published reports, Bootvis.exe cannot reduce or alter a system's boot or resume performance. The boot optimization routines invoked by Bootvis.exe are built into Windows XP. These routines run automatically at pre-determined times as part of the normal operation of the operating system.

http://www.microsoft.com/whdc/system/sysperf/fastboot/default.mspx

Toch raar....staat mij bij dat het bij mij wel degelijk verschil maakte. Niet schokkend maar toch!

Ja ik ga het eerst even proberen natuurlijk voordat ik de vraag opgelost zet;) Haha:p

Maar bij deze is het opgelost, niet veel verschil maar inderdaad wel wat. Gewoon de uitleg van het linkje lezen bij Raymond.

Ja, zie je wel.
Toch wel wat verschil. Ik zie dat ook bij andere.
Waarom MS dan zegt dat het niet zo is snap ik niet.

ja raar. Maar dan snap ik niet waarom er staat Microsoft Bootvis.

Betekent dit dan niet dat het van Microsoft is. En dan gaan ze over hun eige programma iets negatiefs zeggen:confused:

Of heb ik het nou mis?

Nou, ze zeggen niks negatiefs. Ze zeggen alleen dat het niet bedoeld is om te optimaliseren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan