microsoft exchange server -pst file

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Ik weet dat je op een thuis pc je pst file kan weervinden in C:\Users\steven\AppData\Local\Microsoft\Outlook.
Maar nu vroeg ik mij af waar je de pst kan weervinden op een server waar microsoft exchaneg server op draait.

Ook op deze locatie, of de locatie waar de user deze zelf geplaatst heeft. Bij ons wordt de C:\Temp veel gebruikt.

Niet dus. Exchange maakt gebruik van een database en niet van .pst files. Deze kun je zo ook niet vinden. Wel kun je met XMerge een .pst file maken van een mailbox.

Excuus, ik ga er vanuit dat het hier gaat om een door een user zelf aangemaakte pst. Bij ons kan een user dus zelf kiezen waar deze komt te staan.

Sorry het is trouwens eXmerge. Deze is te downloaden van de microsoft site en niet standaard aanwezig bij Exchange.

@erbicom. Ik mag serieus hopen dat jullie gebruikers hun .pst files toch niet lokaal opslaan. Zeker niet op c:\temp.

Haha, dit was voordat we over gingen op Enterprise Vault. Er werd dan vaak een pst op C:\Temp gezet met een backup op dvd omdat in het profiel van de gebruiker te weinig ruimte beschikbaar was. ook op de homedir was altijd te weinig ruimte :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan