Microsoft Expression Encoder 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Ik wil een game opnemen met Microsoft Expression Encoder 4.de probleem is hij neemt de game niet op.Ik krijg alleen dit te zien na de opname maar dan in een video formaat.video opname.JPG
Ik heb ook Camstasia geprobeerd maar die werkt ook niet.Zelfde probleem
Waar aan zou het liggen?

Wegens geen reactie vraag verlaatst :)

ik gebruik zelf altijd voor opnames van mijn games en sp-mods het simpele programmatje Fraps,
dit kun je gratis downloaden alhoewel je dan maar 30 seconden achter elkaar kunt recorden en
tevens staan t woordje Fraps bovenin beeld (maar er zijn vele torrents in omloop voor een gerestristreerde
versie). mocht dit ook niet werken dan zou ik niet zo snel weten waar het aan zou kunnen liggen.
heb zelf ook met Camtasia gewerkt en het is een fantastisch uitgebreid programma, maar ook mij koste t
knap wat moeite eer ik t werkend en wel had. dus zou even fraps proberen en anders ligt t misschien aan
je videokaart instellingen, maar dit is slechts een gok,

succes,
leon

Fraps werkt wel maar hij neemt niet in full HD.Zelf vind ik ook Camstasia een fantastisch programma die kan zelf in full HD opnemen en je hebt daarna ook veel mogelijkheden om hem te bijwerken met Camstasia studio.Dit is dan ook weer opgelost met Fraps.
Ik was het even vergeten om te reageren.
bedankt SPY en mumzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan