microsoft IE nederlands ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Arne
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Arne

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Ik heb bij mijn vader internet op zijn computer gezet , van een cd van hetnet .
Gewoon een inbel abbo .
nu is er vanaf de cd een engelse versie van ie en outlook geinstalleerd .
dit is erg onhandig aangezien het de eerste stappen op het wereld wijde web zijn , en hij nauwelijks engels kan .
ik heb de helpdesk aan geschreven met de vraag of er iets aan te doen is , moet ik nederlandse versie van de pagina van microsoft downloaden .
maar dat is alleen een installatie bestand , als je dat opent begint de installatie pas , en gaat ie de rest downloaden , dat zie ik niet zo zitten met zijn inbel account .
ik vroeg me af of ik het hele programma ergens kan downloaden , aangezien ik adsl heb is dat geen probleem .
tips iemand ??

heb je geen cd's van pc-active oudere boekjes daar staan ze vaak op de cd namelijk

Heeft je vader xp? Zo ja, dan zou ik een systeemherstel terugzetten naar voor de installatie van Hetnet.

Daarna met de hand een verbinding maken met het net. Dit is niet moeilijk en hierdoor worden er geen andere dingen geinstalleerd zoals internet explorer in een andere taal.:)

Alle gegevens zijn bij hetnet te vinden die je nodig hebt. http://service1.hetnet.nl/selfcare/default.asp?strDisplay=inbel

Laatst bewerkt:
nee hij heeft win98 .
Ik kan de gegevens zo terug zetten , geen probleem , alles opgeschreven .
maar dan moet ik eigenlijk een volledige versie van ie hebben .
Moet ik dan computer hier naartoe halen en op adsl aansluiten ? moet toch ook anders kunnen .

Als je de win98 cd hebt dan zou je ook bij configuratiescherm, software, windowsonderdelen toevoegen/verwijderen internet explorer kunnen verwijderen (de engelse in dit geval) en op dezelfde manier internet explorer weer installeren.

Maar een vereiste is dan dat je de cd hebt. Evenuele updates moet je ook weer ophalen daarna. Op win98 cd staat ie 5 geloof ik.

Geplaatst door Tanja1968
Evenuele updates moet je ook weer ophalen daarna. Op win98 cd staat ie 5 geloof ik.

Ja, heb ik ook eens gehad, doch toen werd alles gedownload, duurde 2,5 uur met inbelverbinding.

Optie aan ADSL hangen lijkt me zo gek nog niet.

Kun je gelijk nog wat progjes ophalen welke van nut kunnen zijn.
bv
http://www.free-av.com/ anti virus

:cool:

niemand een idee waar ik een volledige versie van ie6 kan downloaden ?
of zou IE5 volstaan , is dat geen probleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan