Microsoft Lifecam doet het niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucasje20

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2013
Allen een gezond en gelukkig nieuwjaar !:thumb:

Ik heb een probleem met mijn lifecam cinema, het stuurprogramma wordt niet gevonden.
Hij geeft aan op apparaatbeheer bij overige apparaten: 96120, en hij is ''onbekend'' Ik heb zeker de driver geïnstalleerd, en de nieuwste. Ik heb ook bij microsoft help gekeken.
Ik heb probleemoplossing geprobeerd maar dat werkte ook niet. Ik heb alle usb- poorten geprobeerd en ook op andere pc's aangesloten.
het rare is, de webcam werkte eerst top.

Ik wil graag dat dit probleem opgelost kan worden, ik probeer het al lang zelf uit te vinden, maar het is mij niet gelukt, ook veel gekeken op forums.

Graag reactie,
Groetjes ! Lucas

Wat ik in dit soort gevallen vaak doe, is de driver downloaden, uitpakken (ook al is het een .exe, verander naar .zip en je kan 'm uitpakken) en vervolgens in Apparaatbeheer kiezen voor handmatige installatie van je driver en die map aanwijzen. Misschien moet je wel eerst de driver zoals je die hebt ge"installeerd, verwijderen.
Als dat niet lukt, open dan Windows Update (,zoek eventueel naar updates), klik op "Optionele updates", en zoek naar drivers. Met een beetje geluk staat hij ertussen.

Succes!

Allen een gezond en gelukkig nieuwjaar !:thumb:

Ik heb een probleem met mijn lifecam cinema, het stuurprogramma wordt niet gevonden.
Hij geeft aan op apparaatbeheer bij overige apparaten: 96120, en hij is ''onbekend'' Ik heb zeker de driver geïnstalleerd, en de nieuwste. Ik heb ook bij microsoft help gekeken.
Ik heb probleemoplossing geprobeerd maar dat werkte ook niet. Ik heb alle usb- poorten geprobeerd en ook op andere pc's aangesloten.
het rare is, de webcam werkte eerst top.

Ik wil graag dat dit probleem opgelost kan worden, ik probeer het al lang zelf uit te vinden, maar het is mij niet gelukt, ook veel gekeken op forums.

Graag reactie,
Groetjes ! Lucas

Hallo lucasje 20 ik ben pas lid van dit forum en kan nog niet vinden hoe ik een vraag moet plaatsen
Ik heb een asus laptop met windows 7
nu liep de kat (poes) gister over toetsen bord en toen stond dewebcam aan ik zag mijzelf en ko foto,s maken opslaan ed
was in config /toegangkelijkheid/toegangkelijkheidscentrum
nu wil ik deze weer openen maar dit lukt niet weet iemand hoe ik die webcam kan openen ???
en hoe ik oficieel een vraag hoor te stellen op helpmij forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan