Microsoft management console en defragmentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

wegje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Berichten
194
Mijn PC heb ik, vanwege verhuizing, enkele maanden niet aangehad. Zodra ik weer internet had ben ik eerst alles gaan updaten. Vervolgens wilde ik een defragmentatie doen maar dat is tot op heden niet gelukt.

Ik krijg steeds de volgende melding: zie bijlage.

Wie zou mij kunnen vertellen hoe ik de defragmentatie weer op gang kan helpen?

In veilige modus iswel een defragmentatie gedaan maar zodra ik het via configuratiescherm -> prestaties en onderhoud probeerde te doen gaat het niet.

Wie,o wie weet een oplossing?
 

Bijlagen

  • Microsoft management console_defrag.jpg
    Microsoft management console_defrag.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
U kunt proberen het originele bestand terug te zetten. Heeft u een installatie cd van windows tot uw beschikking? Zo ja, plaatste deze in uw cdromstation en volg de onderstaande instructies op:

Klik Start>Uitvoeren en typ cmd
Er opent een nieuw scherm. Typ daarin expand cdromstation:\i386\dfrg.ms_ C:\windows\system32\dfrg.msc

Let op! Cdromstation vervangen door de letter van uw cdromstation. Let ook op de spatie tussen dfrg.ms_ en C:\windows\system32\dfrg.msc
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel. Ga dit proberen. Ja, ik heb de installatie-CD.
 
De bovenstaande oplossing heeft niet geholpen. Ik heb inmiddels Miccrosoft benaderd maar die willen alleen helpen wanneer ik een apart emailadres aanmaakt waar zij (evt.) een bijlage met ... misschien de oplossing....! Heb ik overigens niet gedaan.
Later heb ik een handmatige update gedaan en die ging, met uitzondering van Windows SP3, wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan