Microsoft.NET Framework 2.0 en 3.0 SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jouw probleem, maar vooral de oplossing, staat in deze Microsoft Nieuwsgroep. Eerst een Clean-tooltje voor alle versies, dan achtereenvolgens downloaden en installeren van NET Framework, versies 1, 2 en 3 met Service Pack 1 voor Framework 1.1 en update voor versie 2.0.

Ik heb de cleanertool gedraaid.
Alle Framework-versies zijn gedeleted, alleen de KB928366, dus de hotfix van 1.1, zag ik nog in configuratie-software staan. Echter na klikken op verwijderen gaf het programma aan, dat de hotfix mogelijk al door een ander progr. verwijderd zou kunnen zijn. Dat klopt dus.

Vraagje. Is deMicrosoft User-mode driver Framework featurepack 1.0 hier ook nog relevant. Ofwel, moet dit progje ook eerst nog worden verwijderd; tenminste; als je alle framework-versies weer opnieuw zou willen installeren ?

Hou precies de volgorde van downloaden en installeren aan. Eerst het Cleanertooltje downloaden en unzippen. Als je daarna op het exe-bestand dubbelklikt, kun je alle versies laten verwijderen. Daarna downloaden en installeren, 1.1, 2.0, dan beveiligingsupdate voor 2.0 en daarna service pack 1 voor versie 1.1. Deze volgorde staat in de link die ik je gaf.

Vraagje. Is deMicrosoft User-mode driver Framework featurepack 1.0 hier ook nog relevant. Ofwel, moet dit progje ook eerst nog worden verwijderd; tenminste; als je alle framework-versies weer opnieuw zou willen installeren ?
Nee, hou aan wat ik hierboven zei.

Laatst bewerkt:
Oke. Bedankt allen. Ik maak eerst weer even 'n herstelpunt aan (je weet maar nooit).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan