Microsoft.net Framework gede-installeerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

icelandic

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2014
Berichten
122
Zeer tot mijn spijt heb ik met behulp van REVO-uninstaller alle versies van Microsoft.net Framework gede-installeerd! Had ik dat maar niet gedaan!
Later wilde ik graag Visual Basic 2012 installeren maar tijdens de installatie werd al gevraagd om Microsoft.net Framework.

Ik heb daarop Microsoft.net Framework 4.5.2 geïnstalleerd en weer geprobeerd Visual Basic 2012 te installeren. Die vraagt wederom om Framework! Een cirkelkwestie!

Ik heb dus versie 4.5.2 van Framework geinstalleerd en Visual Basic blijft tijdens de installatie om Framework vragen!

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij wellicht helpen?

Vr. gr.,
Eric
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je probleem zou ik niet op weten te lossen op dit moment, maar voortaan als je je PC schoonmaakt, check dan af en toe " http://www.shouldiremoveit.com/ ".
Daar kun je heel simpel het programmatje intikken en dan kun je precies zien wat het is, en wat het doet.
Suc6!!
 
Kijk hier voor de links van .NET Framework zodat je deze handmatig kunt downloaden en installeren.
Je kunt ook Windows Update aan het werk zetten.
 
Misschien dat een systeemherstelpunt terugzetten het snelst werkt.
 
Ik kan met systeemherstel toch niet verwijderde Framework.net-programma's weer terug krijgen??
Bovendien: ik héb Microsoft.net Framework weer opnieuw geïnstalleerd... Alleen, zoals je kunt lezen, wordt daar tijdens de installatie van Visual Basic 2012 anders over gedacht...

Vr. gr.,
Eric
 
NA het bericht van dorado,


Dat heb ik ooit ook gedaan, en dat werkt wel goed, maar je hebt een paar UURTJES nodig...
 
Welke Browser heb je als standaard ingesteld. Als je niet IE hebt ingesteld probeer dan deze als standaard in te stellen.

Dus voorrang geven aan al de anderen die je hebt, als je die hebt. Gokje. Laat eens weten. Groet Manamana.

Probeer het hier eens te volgen. De kennis is daar op vrij hoog niveau. Helaas alleen in het Engels, maar wellicht geen enkel probleem voor jou. Klikje
 
Aan Manamana,

IE is mijn browser.
Morgen zal ik op die Amerikaanse(?) site mijn vraag deponeren... Misschien...

Vr.gr.,
Eric
 
@manamana,

Ik heb op die site een Google-vertaling geplaatst. Ik ben benieuwd...

Vr. gr.,
Eric
 
He oke dat is goed gedaan. Ben eens benieuwd naar de reacties aldaar. :thumb:
 
@dorado:

Ik heb nauwkeurig gedaan wat op de bladzijde staat, was vol goede hoop, maar, je voelt het al aan komen: niets helpt!
Ik overweeg de harde schijf te formatteren en Windows 8.1 opnieuw te (laten) installeren... Ik denk dat ik dat zelf niet zo goed kan...

Vr. gr.,
Eric
 
@zoefff: Ik had al gevraagd (zie ergens boven, 27 september 2014, 21:33 ) of met een systeemherstel met behulp van REVO-uninstaller gedelete verwijderde programma's, je die verwijderde programma's weer geïnstalleerd worden....

Ik denk het niet...

Maar als jij dat zeker weet....
En als dat toch kan, waar vind ik het punt waarop dat systeem gereset moet worden...

Vr. gr.,
Eric
 
Zeker weet ik dat niet, want ik weet niet hoeveel ruimte je hebt gereserveerd en wat je al allemaal al gedaan hebt.
Maar het is toch het proberen waard.

Ga naar een herstelpunt voordat je met Revo aan de slag ging.
 
@zoefff:
"Ga naar een herstelpunt voordat je met Revo aan de slag ging",

Hoe doe ik dat?

Vr. gr.,
Eric
 
@Zoefff:

Twee maal gedaan, één normaal en daarna, omdat het niet hielp, een geavanceerd systeemherstel.

Jammer, maar het is niet anders...
Ik overweeg Windows 8.1 opnieuw (te laten) installeren.

Vr. gr.,
Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan