• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

microsoft office 2000 premium - kan Excel document niet openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter myqs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

myqs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Goedenavond,

Ik heb het volgende probleem.
Als ik op een document in excel format klik dan gebeurt het volgende:

"de functie die u wilt gebruiken bevind zich op verwisselbare schijf"

als ik dan op annuleren klik, dan komt er

"fout 1706"

en dan een nieuw windowtje met

"ernstige fout tijdens de installatie"

Nu zeggen jullie natuurlijk, stop het installatie cdtje erin.
Maar helaas, ...stom..., dat ben ik kwijt. Ik heb een officiele versie van Windows Xp en een officiele versie van Office 2000 Premium geinstalleerd, deze zaten bijmijn laptop toen ik hem kocht. Dit mogen jullie verifieren als daar een truc voor is, want ik kan me voorstellen dat jullie daar zeker van willen zijn, alvorens me te helpen.

Is er een pagina vanwaar ik het ontbrekende onderdeel (en welke zou dat kunnen zijn, behorende bij foutnr 1706) kan downloaden?

ALvast heel erg bedankt voor de hulp.

Heb je al zitten googlen op je foutmelding?

Misschien een leesprobleem op het medium waar het bestand op staat?

Goedenavond Finch,

Ik heb inderdaad op google gezocht, het foutnummer komt redelijk vaak voor. Maar ik kan (mede ook doordat ik niet echt in de categorie computer-kenner val) alleen maar oplossingen vinden MET cd, en dat is nou juist het probleem. (door een verhuizing zoekgeraakt, stom - ik weet het).

Het lijkt alsof er gewoon een "deel van het programma" ontbreekt. Ik denk dat dit is gekomen doordat ik een aantal trojan horses had en dat is allemaal verwijderd een maand of twee geleden. Misschien dat er toen per ongeluk iets mee is verwijderd wat eigenlijk bij excel of office hoorde?

Mijn probleem is nog niet opgelost. :(
Is er misschien iemand die mijn in simpele stapjes zou kunnen helpen?
Bij voorbaat heel erg bedankt voor de moeite.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan