microsoft office 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2005
help help help omdat ik veel last had van vervelende popups raade een kennis mij aan om onbekende software te verwijderen. daarbij heb ik per ongeluk ook office 2000 verwijderd.zodat ik word en excel niet meer kan gebruiken. ik heb op internet gekeken om dat weer te downloaden, maar om dat ik nog maar een beginneling ben op dat gebied, snap ik er dus geen sikkepit van. wie kan me daar mee helpen????:( :mad: :(

Hier een stukje uit de huisregels:

Warez:
- Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
- Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
- Naar warez mag je nooit vragen!
- Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Bron: http://www.helpmij.nl/forum/rules.php

De enige legale manier is kopen. En als je dat niet wil dan zal je zelf helaas moeten uitzoeken hoe en waar je het kan krijgen......

Geplaatst door aleor
daarbij heb ik per ongeluk ook office 2000 verwijderd.
Dit soort programma's maakt bijna altijd een backup van hetgeen je verwijderd hebt.
Door die terug te zetten herstel je de oorspronkelijke toestand.
Hoe heet dat programma waarmee je Office hebt verwijderd?
Ik hoop tenminste dat je dat met een bepaald programma hebt gedaan en niet in het wilde weg zelf programma's bent gaan verwijderen, want dan zul je Office opnieuw aan moeten schaffen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Ha stadgenoot,

misschien kan ik je wel helpen.
stuur maar een mailtje naar mij.
kan via de knop email onderaan dit bericht.

Hai, :D

Helaas kun je geen gratis versie van Office downloaden op het net. (Welke je blijvend kunt gebruiken)

Wel kun je naar de Site van Open Office gaan en het pakket Open Office daar downloaden. Het is zeker geen Microsoft Office maar het is wel gratis

Succes! :thumb:

als je systeemherstel doet staat hij er misschien wel weer goed op.
maar dan moet je wel weer opnieuw beginnen met de onbekende programma's te verwijderen

Geplaatst door goldvinger
als je systeemherstel doet staat hij er misschien wel weer goed op.
maar dan moet je wel weer opnieuw beginnen met de onbekende programma's te verwijderen
Hai, :D

Das nog niet eens zo'n gek idee...heb alleen geen idee of systeemherstel zo goed zijn werk kan doen? (Maar stel dat...)

Ik zie alleen dat het Office 2000 betreft dus de kans is groot dat de OS windows 2000 is en die heeft geen systeemherstel..

Laten we hopen dat de poster Millenium of xp heeft! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan