Microsoft office 2003 outlook ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi666

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Berichten
182
Hallo , mijn probleem is het volgende :

Ik heb windows xp pro geinstalleerd , daarna heb ik Microsoft office 2003 erop gezet.
Nu mijn probleem is dat outlook express nu Outlook express office 2003 is geworden , iemand enig idee hoe ik dit terug kan veranderen naar de originele outlook express ???
Ik heb al geprobeerd office 2003 te uninstalleren maar outlook bleef daarna nog steeds hetzelfde !

Help :(


mvg Pipi
 
Kijk eens bij start / programmatoegang en instellingen / aangepast. Probeer oulook express weer als standaard te zetten.

Start Outlook Express, extra / opties en kijk onderaan bij het vinkje "Dit is het standaard email programma".
 
Laatst bewerkt:
outlook 2003 kan jouw outlook express niet veranderd hebben hoor.
maar zoek met de verkenner eens op de naam outlook en laat dan je hele C schijf afzoeken.
dan zul je outlook express ook tegen komen, klik daar dan eens op en kijk wat er dan open gaat.
 
puppie zei:
outlook 2003 kan jouw outlook express niet veranderd hebben hoor.
maar zoek met de verkenner eens op de naam outlook en laat dan je hele C schijf afzoeken.
dan zul je outlook express ook tegen komen, klik daar dan eens op en kijk wat er dan open gaat.


Bedankt puppie , heb de originele shortcut van outlook gevonden en teruggezet op mijn desktop en ingesteld als default email prg.

:)
 
ook namens Paul-RT veel suc6 ermee.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan