Microsoft Office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Logro

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Het spijt me dat ik de vraag gistren verkeerd neergezet hebt. Ik wist niet hoe dit werkte.

Maar mijn probleem is het volgende. Ik heb veel last van spam en via spamfighter werd gezegd dat ik dus bij Autoarchiveren dit kan instellen om dagelijks de map leeg te laten maken. Dit had ik gedaan maar de map ging niet leeg dus. Nu staat er bij.. de netwerkbeheerder heeft geen bewaarbeleid ingesteld... De provider heb ik gebeld en ze vertelde me dat het anders rechtstreeks naar de server gaat en dat moet niet natuurlijk...

Nu is mijn vraag.. Hoe kan ik de map: Spamfihgter en de map Ongewenste email automatisch elke dag laten leegmaken zonder dus dat de andere mappen ook leeg gaan, wat nu dus is gebeurd? Binnenkort ga ik een weekje even weg en ben bang dat de email box binnen 2 dagen vol zit met spam en de goede emails niet meer binnenkomen. Handmatig doe ik dat nu dus elke dag.

Alvast bedankt voor uw moeite. Puck

een van de twee

je map ongewenste e-mmail kan je ( volgens mij) zo leeg houden

Klik op Opties in het menu Extra.
Klik op het tabblad Voorkeuren op E-mail en klik vervolgens op Ongewenste e-mail.
Schakel het selectievakje Mogelijk ongewenste e-mail permanent verwijderen in plaats van te verplaatsen naar de map Ongewenste e-mail in.

en je spamfilter zit niet in outlook maar in je spamfilterprogje :o

staat jouw comp wel aan als je weg bent ???? :confused:

Hier nog eff een demo

Bijlagen

• ongewenst.jpg
    ongewenst.jpg
    51,5 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
Ik heb de pc de hele dag aanstaan maar als ik weg ben niet hoor. s'Avonds gaat hij ook uit.
Nou zeg...... heel erg bedankt. Ik heb er zo mee zitten knoeien dat helaas alles weg is . Ook alles uit mijn bewaarmapje. En ... mijn spamfiltermapje zit dus onder de map ongewenste email. Was voorheen een hele aparte map. Maar ik zou het wel gescheiden willen hebben. Maar ja.....Nogmaals erg bedankt ook voor de links. Puck:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan