microsoft office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoice

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Heb een paar weken een vista laptop maar kan mijn microsoft office outlook niet goeg gebruiken kan wel post ontvangen maar niet verzenden heb mijn productcode ook niet op kunnen geven gaat niet kan wel met windows mail werken . is het beter dat ik die office er dan maar helemaal af doe
grt. yoice

Office is wel een beetje meer dan Outlook alleen hè....en je zal zelf aan moeten geven of jij onderdelen zoals Excel en Word gebruikt. Zo ja, dan kan je niet zonder Office tenzij je Open Office wil gaan gebruiken. Ook zijn er veel Powerpoint Presentaties die een hoop mensen via de mail krijgen maar ik weet niet of jij dat ook krijgt en wil openen. Eerlijk gezegd ban jij de beste persoon die kan zeggen of je wel of geen Office wil.
En wat is er met je product code kan? Heb je een legale Office?
En waarom kan je niet verzenden? Krijg je een foutmelding en staan je instellingen wel goed dan?

Laatst bewerkt:
ik heb precies zelfde ik kan ook verzenden maar niet ontvangen

ik heb de illegale, maar dan kan het niet aanliggen toch?

mvg

Als je een illegale hebt zou ik zeggen: óf koop een legale,
*KNIP*

P.S.: Sorry dat ik help met illegale dingen xD.
PPS: kheb geen links gegeven, dus ik hoop niet dat ik een ban krijg etc.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb precies zelfde ik kan ook verzenden maar niet ontvangen

ik heb de illegale, maar dan kan het niet aanliggen toch?

mvg

Als jullie niet meer meer info komen kunnen wij niks helaas.
met alleen "ik kan niet verzenden" kunnen we helaas niks.

Probeer ook eens te kijken of de output (of iets in die trant) goed staat (kheb niet echt verstand van die programma's, want gebruik hotmail ;))

alles staat gewoon goed
ik zal wel ff screenshotjes maken

Mvg

Ik heb die laptop zo gekocht en daar stond microsoft office 2007 op . denk dat het een proef is maar heb er zelf word enz. van xp op gezet en dat werk ook maar het is zo raar ik heb dus outlook en windowsmail en krijg dus via office wel mail binnen maar kan niet verzenden kan het niet aan klikken met windows mail wel

Als je een illegale hebt zou ik zeggen: óf koop een legale,
*KNIP*

P.S.: Sorry dat ik help met illegale dingen xD.
PPS: kheb geen links gegeven, dus ik hoop niet dat ik een ban krijg etc.
Bericht aangepast ook tips en hints geven, hoe je aan illegale software kunt komen is niet toegestaan.

ik heb geen illegale software maar vraag was allen waarom wel ontvangen maar niet verzenden

Ik heb die laptop zo gekocht en daar stond microsoft office 2007 op . denk dat het een proef is maar heb er zelf word enz. van xp op gezet en dat werk ook maar het is zo raar ik heb dus outlook en windowsmail en krijg dus via office wel mail binnen maar kan niet verzenden kan het niet aan klikken met windows mail wel
als ik het goed begrijp, heb je dus de installatie-cd gebruikt waarmee je ook Office op XP had geinstalleerd ? En ik denk dat je dan ook dezelfde key gebruikt hebt? dan kan Microsoft dus zeggen van: heey, die key is al gebruikt, dat mag niet (:rolleyes:), dan kan die dus aangeven dat de key al gebruikt is.

De Office Xp key werkt niet op de Office 2007 versie en omgekeerd, dus zou je bij installatie al tegen een probleem aanlopen.

kan het niet zo zijn dat Office 2007 Op XP geinstalleerd is?? (kheb er geen verstand van, want wij hebben gewoon 2003 op XP)

Er is ook een Office Xp versie, maar dat moet de vraasteller maar even duidelijk maken.

Ligt het echt aan of je Office gedownload of gekocht hebt? Nee tog? Ik heb iedegeval nog office 2003 wel gekocht hier liggen.

Maar kan het zo zijn, dat als die om netwerkwachtwoord vraagt dat je die ooit bij je internetabbonoment hebt gehad? want ik heb bij wachtwoord gewoon me eigen naam ingevuld?

mvg

downloaden of gekocht is wel een goed verschil. Microsoft maakt hun producten vaak zo, dat deze moeilijk te cracken zijn ;). Dit betekend wel niet dat het niet te cracken is, de ""hackers"" verzinnen/vinden altijd wel iets :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan