Microsoft Office 2010 Beta

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo Allemaal,

Ik wil gaan proberen Office 2010 Beta te downloaden maar wat houd dat Beta nou precies in ?

En is Beta de heletijd gratis ?

Bedankt:thumb:

Hoi, ik heb zelf de professional Bèta editie van Office 2010. Bèta houdt in dat het programma nog niet af is, maar wel al goed kan functioneren. Er zitten dus nog dingen in die nog niet helemaal werken of niet snel genoeg zijn etc.
Ik moet zeggen, je merkt bij deze bèta (ook de home editie) niet dat het nog lang niet af is!!!

Er zit volgens mij wel een limiet op, aangezien Microsoft bij alle bèta's en Release Candidates (de allerlaatste bèta, daarin zouden geen fouten meer mogen zitten) een "teller" in zit. Ik weet alleen zelf niet waar ik die teller kan vinden (bij andere producenten van MS zit het meestal bij "About", maar die kan ik niet vinden :o)

Maar ik moet zeggen, ik ben altijd al trouwe OpenOffice fan geweest (nu nog steeds), maar dit is ook het overwegen waard!

mr32 :cool:

Oké ik ga het al wat meer snappen, maar nog één vraagje kan je ook Office 2007 en Office 2010 Beta tegelijk geïnstalleerd hebben op je pc

eeehm, je zou het kunnen proberen. Ik verwacht het van wel, aangezien Office 2010 een aparte map heeft in "C:\Program Files\Microsoft Office". Office 2010 heeft daarin de map "Office14", maar als Office 2007 dat ook heeft, zal ik het niet aanraden....

Dan zou je hem voor de zekerheid op een andere schijf (partitie) zetten of nog als je het dan nog niet zeker bent, voor de installatie back-uppen of een herstelpunt maken...

Veel succes ermee ;)

eeehm, je zou het kunnen proberen. Ik verwacht het van wel, aangezien Office 2010 een aparte map heeft in "C:\Program Files\Microsoft Office". Office 2010 heeft daarin de map "Office14", maar als Office 2007 dat ook heeft, zal ik het niet aanraden....

Dan zou je hem voor de zekerheid op een andere schijf (partitie) zetten of nog als je het dan nog niet zeker bent, voor de installatie back-uppen of een herstelpunt maken...

Veel succes ermee ;)

Ja dat gaat nogal moeilijk worden !
Maar ik wacht dan nog wel even totdat Office 2010 helemaal uit is.
En dan kan ik Office 2007 laten vervangen tot Office 2010.

Bedankt:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan