Microsoft Office 2010 Officiële Serial

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wastef

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Geachte Members,

Eergisteren heb ik een nieuwe PC aangeschaft, Windows 7 & Office 2010 blijkt legaal te zijn.
Helaas had de verkoper het retail verpakking aka dvd & serial niet meer in huis.

Voordat ik begin met vragen stellen:
Voor de duidelijkheid, het zijn legale Win-7 & Office 2010 serials
Deze zijn dus eenmalig gebruikt op deze computer. Maar ik wil dus weten of ik deze serials over kan zetten naar een andere PC op een latere stadium.
(Dus niet dubbel registeren! Maar over-registeren op een andere computer. Wanneer ik ze van hier weer verwijder.)

Hier komen de 3 vragen:

1.) Als ik Win-7 & Office 2010 volledig verwijder, en op een later stadium één OEM dvd van office 2010 & Win-7 download.
Kan ik dan de huidige legale serial in latere stadium gebruiken zonder enige probleem?

2.) Hoe kan ik het serial nummer van mijn Win7 & Office 2010 zien? (Zogenaamd een proggie "produckey" werkt niet.)
Iemand anders die een beter proggie kent die wel werkt?

3.) Zijn er speciale stappen vereist voordat ik Win7 of Office 2010 deinstaalleer?
Bijvoorbeeld: Het Installatie/registratie ongedaan maken? Zodat ik deze zonder problemen kan overzetten naar een andere computer!

Alvast bedankt, Groet,
Wastef

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
1.) Als ik Win-7 & Office 2010 volledig verwijder, en op een later stadium één OEM dvd van office 2010 & Win-7 download.
Kan ik dan de huidige legale serial in latere stadium gebruiken zonder enige probleem?

2.) Beantwoord.

3.) Zijn er speciale stappen vereist voordat ik Win7 of Office 2010 deinstaalleer?
Bijvoorbeeld: Het Installatie/registratie ongedaan maken? Zodat ik deze zonder problemen kan overzetten naar een andere computer!

Afhankelijk van je OEM-versie (die je download?), als die niet gestolen is, & als idem je serial (cornflakes?) niet gestolen is (nirsoft vertrouw ik wel!), dan zal er geen probleem zijn.
Tenzij de software eeuwen over de datum is...

1. Ja. De software moet eerst met Internet-verbinding volledig gedeinstalleerd worden, & daarna dient de computer herstart te worden. Daarop dient de computer uitgeschakeld te worden, & van het Internet ontkoppelt te worden.

3. Daarna kan de software op de nieuwe, andere, computer ge-re-installeerd, ge-her-activeerd & ge-re-valideerd worden.

Off Topic:
Cornflakes = Cereal ;)

Bedankt voor jullie hulp jongens, ik weet voorlopig genoeg.

Groet,
Wastef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan