Microsoft office 2013 installatie probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesley1995

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Hallo,

Ik heb laatst Microsoft office 2013 op iemand computer proberen te installeren.
Het gaat zich om het volgende besturingssysteem:
Windows versie: Windows 8 pro.
Bit-versie: 64 bit
Taal: Duits

Wanneer ik de installatie start begint hij gewoon zoals het moet.
Maar bij het installeren rond 70% (geschat) stopt hij met installeren.
De installatie word niet beëindigd en er komt ook niks van een fout melding.

Ik heb de zelfde versie ook op mijn laptop (Eerder geïnstalleerd) en dit zonder problemen.
Bij mijn laptop gaat het om eens windows 8 pro met een intel core i5 2,50 ghz processor.
Met 4 GB werk geheugen en 500GB harde schijf.
280 MB videokaart en een schermresoluties van 1600×900.

Eerder had mijn vriend hier wel al Microsoft office 2013 op geïnstalleerd alleen dan een trail version.
Deze versie zou zich dus wel zonder problemen hebben geïnstalleerd op zijn computer.

Hoe kan dit nu dan dat ik de Microsoft office 2013 niet bij mij vriend kan installeren maar wel op mijn eigen laptop.
We hebben de computer al 2 dagen laten lopen met de installatie open maar dit ook weer zonder effect.

Zijn er programma's die dit kunnen hinderen?
(Ik heb hier dan wel geen melding over ontvangen tijdens de installatie).

Ik hoop dat iemand mij hier een oplossing op zou kunnen geven.

Groetjes,
Wesley

Screenshot:
Installatie.png

Als het een trial versie is dan kun je die maar 60 dagen gebruiken. Volgens mij moet je dan de originele kopen. Meer info hier klikje En hier lees bij office downloaden en installeren is maar voor 1 pc. :( Klikje Hoop dat je er mee vooruit kunt. Groetjes Manamana

Die vriend van me heeft zijn eigen office maar met het zelfde bedoel ik dus dat het de zelfde versie alles is.

Helaas heb ik daar ook niet het probleem kunnen vinden.
Nog meer oplossingen?

Wellicht staat er dan toch :D nog een oudere versie van office op. Deze dan eraf gooien. De probleemoplossers mochten dus niet baten. Wel vreemd. Dan zou je contact kunnen opnemen met Microsoft. Ik wil me er niet met een leien dakje vanaf maken, maar zie verder ook geen oplossing. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan