Microsoft office 2016 voor studenten en thuisgebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnny1951

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2013
Berichten
1
HOI : Wij hebben voor onze autistische zoon een laptop aangeschaft nl. de Medion Akoya S 6219 NL .
Nu Wil zijn begeleiding er enkele programma,s opzetten die voor hem nuttig zijn.
Nu moet hij Microsoft Office 2016 op zijn laptop hebben.
Nu mijn vraagjes : Is dat mogelijk want het zit er nu niet op.
Gaat dat dan met een cd want ik zie geen gleuf waar hij in zou moeten (seniorenblond misschien:).:)
Waar zou je die het best kunnen aanschaffen indien mogelijk.
Of is er een eenvoudige manier om hem op de laptop te krijgen.
Het zijn wel wat vragen maar wij hebben er niet zoveel verstand van. Alvast bedankt.
 
Of als zoon in Nederland op school zit en de school gebruik maakt van licenties via SLB diensten, dan is Office mogelijk helemaal gratis. Zie voor meer informatie www.slim.nl
 
Ik zou op de tip van 'gast0225' gaan: Microsoft Office 2016 Home & Student. Voor gemiddeld € 130,- kun je 1 PC voorzien van de basis functies zoals Excel, Word, PowerPoint en OneNote. Het is een eenmalige aankoop, dus geen abonnement. De reden dat deze versie goedkoper is dan de vergelijkbare is omdat er geen email functie bij zit.
 
Verplaatst van Win 10 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Slechts €85 bij tresbizz.com, mooi aanbod ... maar, EAN-nummer 885370989076 is een Engelstalige versie, hou daar rekening mee.
 
Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp?

taal.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarom, ik twijfel niet aan het hetgeen onder de EAN is vemeld, maar de advertentie is m.i. helder en biedt derhalve reden tot 'reclamatie' indien anders bij 'uitpakken'van het bestelde?
 
Laatst bewerkt:
Dus, je bestelt wat terwijl je op voorhand weet dat dat niet gaat zijn wat je wil ? :d

Waar blijft de topicstarter ? Interesse in je topic of louter entertainment ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan