Microsoft Office downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Se5966

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2013
Hallo
Ik wil Microsoft Office downloaden (gratis) maar dat lukt me niet volgends de software moet ik Service Pack 3 hebben. Maar ik heb Service Pack 2. Weten jullie waar ik Microsoft Office kan downloaden?
Mvg

Heb je al Office en ben je alleen op zoek naar het servicepack?
Zoja, welke versie van Office heb je en is dit een Nederlandse versie?

Heb je al Office en ben je alleen op zoek naar het servicepack?
Zoja, welke versie van Office heb je en is dit een Nederlandse versie?
Nee. Ik heb Microsoft Office niet. Ik ben nu opzoek naar Office voor Service Pack 2

Je haalt een paar dingen door elkaar; Microsoft Office is niet gratis, maar moet je derhalve kopen. Servicepacks worden gratis beschikbaar gesteld door Microsoft. Aan de servicepack alleen heb je derhalve niets. En zoals al gezegd is: 'Office voor Service Pack 2' bestaat niet. Bovendien zijn er nogal wat smaken in omloop, variërend van Office 2003 tot de nieuwste: Office 2013. Maar iets zegt mij dat je niet van zins bent om daar voor te betalen...
Op dit forum gaan we uiteraard niet uitleggen hoe je het pakket illegaal kunt scoren.

Nee. Ik heb Microsoft Office niet. Ik ben nu opzoek naar Office voor Service Pack 2

Ik heb geen idee wat je hier bedoeld met Service Pack 2 en ga er vanuit dat de uitleg van OctaFish voldoende is.

Zou ook kunnen dat je Windows XP op je computer hebt draaien als besturingssysteem, en dat je dáár Service pack 3 voor XP moet hebben geïnstalleerd voordat er een (recente) versie van Office kan worden geïnstalleerd.

Mocht dit zo zijn, dan kun je SP3 voor XP hier downloaden.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan