Microsoft Office map blijft leeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Ik heb net MS Office 2010 gekocht. Bij het installeren blijft de map in alle programma's leeg. Je ziet wel Microsoft Office staan, maar als je die aanklikt staat er leeg. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Ik werk met Windows 7 64B. Heb het programma een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar de map blijft leeg. Ik kan echter wel, de programma's benaderen, ze zijn dus wel op de computer gezet, maar de individuele programma's worden niet vermeld.

Dus je snelkoppeling is alleen kapot? Dan zou ik zelf handmatig even de snelkoppelingen aanmaken ;)

Nee, de snelkoppelingen ontbreken niet. Als je naar Start, alle programma's gaat, dan zou daar moeten staan"Microsoft Office" en als je dat aanklikt zou je de programma's moeten zien, als Word, Outlook etc. Daar staat echter alleen: Map leeg.

Dat zeg ik, je snelkoppelingen ontbreken uit je startmenu ;) Deze kan je gewoon handmatig aanmaken.

Oh dit heb ik nog nooit bij de hand gehad. Is daar een bepaalde methode voor? Sorry als ik een beetje dom over kom.

Kleine soort noodtruc:
Doe rechtermuisknop op het programma/snelkoppeling die het wel doet, en maak hier een snelkoppeling naar toe (zet deze even tijdelijk op het bureaublad ofzo)
Vervolgens ga je je snelkoppelingen in je menu plaatsen, locatie van je menu: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\

Eventueel de naam van je snelkoppelingen aanpassen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan