Microsoft office outlook connector

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kidd

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2009
Berichten
6
Hallo allemaal ik heb een 'groot' probleem.

Ik heb outlook 2007 nog nooit gebruikt en ik wil een hotmail account hieraan koppelen. Nu heb ik op internet gelezen dat dit niet zomaar kan en dat je hiervoor de Microsoft office outlook connector moet installeren. Na het installeren hiervan hoor je bij de volgende keer dat je outlook opstart een scherm te krijgen waarin ik me e-mail gegevens kan invullen.

http://office.microsoft.com/en-us/outlook/HA102218231033.aspx Zie stap 7 in deze link.

Dit scherm krijg ik dus niet te zien. Ik krijg precies dezelfde schermen te zien als normaal.

Nu staat op de microsoft support site dat dit http://support.microsoft.com/kb/889697 de oplossing is van waarom ik het scherm niet te zien krijg. Ook dit werkt niet omdat ik helemaal geen microsoft outlook connector in HKEY_CURRENT_USER kan vinden!

Het programma is wel degelijk geinstalleerd want het staat bij me programmas en wanneer ik het nog een keer installeer kan ik alleen repair of remove doen.

Kan iemand bij aub helpen?! Ik zit hier al dagen aan.

Kidd
 
Hoi,

Heb je wél de optie 'Outlook connector' in je menubalk staan?
zie bijlage
 

Bijlagen

  • Scrndump.jpg
    Scrndump.jpg
    31,6 KB · Weergaven: 84
Hey,

Nee zo ver ben ik helaas nog niet..Outlook is nog helemaal niet geinstalleerd bij mij.

Dat is op dit moment het probleem..ik kan mijn email niet toevoegen omdat het een @live.nl is.
 

Bijlagen

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    73 KB · Weergaven: 71
Nou ja .... :confused:

Ik neem toch aan dat je begrijpt dat Outlook Connector een aanvulling is op Outlook en dat het dus onmogelijk is om dat te installeren als je outlook niet op die computer hebt staan ....
 
Hey,

Ik begrijp dat outlook connector een aanvulling is maar ik kan nu outlook helemaal niet installeren omdat ik een hotmail account heb.

Ik bedenk me nu dat het wellicht werkt als ik even een non hotmail account ergens aanmaak om eerst outlook te installeren.

Misschien dat ik dan de optie outlook connector zie staan wanneer outlook volledig is geinstalleerd.

Bedankt voor je hulp!

Kidd
 
Nou het is gelukt hoor!

Nu heb ik nog een vraag..hoe lang duurt het normaal gesproken ongeveer voordat een inkomende mail in je email account ook in je outlook te zien is?

Ik heb namelijk 10 min geleden een nieuwe mail gekregen maar deze is nog niet te zien in me outlook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan