microsoft office outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilfredweje

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
132
misschien weet iemand raad voor het volgende probleem;
Ik werk met winows xp en microsoft office 2003 en ik heb een netwerk tussen mijn computer en mijn laptop
Ik wil graag vooral de office outlook op mijn pc(daar komt alle mail binnen en van daar uit mail ik ook weer)gelijk hebben , dwz ik wil graag op mijn laptop dezelfde mail hebben (in- en uitgaande) als op mijn computer
De laptop gat met me mee naar mijn winkel en het zou makkelijk zijn als ik over dezelfde mail kan beschikken
met gewone gegevens lukt het overzetten me prima maar de in en uigaande mail lukt me niet omdat ik niet weet hoe dit moet
Wie weet raad , als ik meer info moet geven graag een reactie
 
Daar zijn wel softwarepakketten voor (helaas geen gratis software gevonden. Bijvoorbeeld Easy2Sync. En anders blijft het kopieren en plakken ben ik bang.....
 
oke Frans, het is dus niet zo simple als ik eerst ff dacht bedankt voor je info
 
Als ik het goed begrijp wil je op je laptop een kopie hebben van de mail die op je pc staat

Als je alleen maar mail verstuurd vanaf je pc en op de laptop deze wil nazien, zou je de Outlook.pst bestand kunnen kopieren naar je laptop
Het Pst bestand zet je net zo over als je ander documenten.

zit wel een nadeel aan
als je wel mail verstuurd vanaf je laptop dan wordt bij de volgende kopieerhandeling deze automatisch gewist

Ik hoop dat dit duidelijk is.
 
Oke Wijnad ik denk dat ik het pst bestand maar eens ga kopieren naar de laptop want die gebruik ik zelden om te mailen
bedankt voor de reaktie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan