Microsoft Office product code

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niktoo

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2009
We hebben net een nieuwe laptop gekocht met Vista erop en een demo versie van MS Office. Daarnaast hebben we een doos Office 2007 voor Thuisgebruik en Studenten gekocht. Die wil ik nu installeren en dat lukt niet.

Bij het installeren wordt een product code gevraagd. Die code staat op een stikker op de doos waarop ook in 't klein 'Certificate of Authenticity' staat. Ingeven van die code gaat niet, want het venstertje waarin dat moet gebeuren aanvaardt geen '0' en geen '1', en die staan wel degelijk in de code. Sneu dus!

Weet iemand de oplossing?

Ik kan mij er nog niet direct beelden bij vormen, anders dan: is de 0 geen O en is de 1 geen i?

Laatst bewerkt:
zijn die nullen geen 8ten en die 1nen geen 7vens??? anders stuur me ff een persoonlijk bericht dan kan je ff iets makkelijker helpen:P:thumb:

Nee, geen persoonlijke berichten wat anders kan het forum wel sluiten.
Het is niet voor niets een openbaar forum. Bedoeling is mede dat men kan meelezen wat een eventuele oplossing is en zo wellicht een ander er ook wat aan heeft. Als we het via de mail gaan afhandelen heeft niemand er wat aan !!

In cd-codes komen zekr wel 0 en 1 voor.
Als die niet geaccepteerd worden lijk me onzin.
Hoe weet je dat trouwens?
Omdat als je ze typt niet verschijnen?
Doe je dat op numerieke key-pad of boven de letters?
Is er niet wat mis met je keyboard?

oké ik hoop dat wat ik nu doe mag het is inieder geval goed bedoeld en anders spijt het me:P!
hier zijn wat prouct codes die zeker werken!
ze zijn voor home and students

*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
De '1'-tjes zijn duidelijk en het bericht bij het invulvenster ook, letterlijk:
"Het volgende teken is geen geldig teken in een productcode: '1'."

Voor de '0' geeft hij ook zo'n bericht.

Zou dat voor het valideren van een demo versie misschien een regel zijn, geen 1 en geen 0? Ik probeer een gekochte versie te installeren...

oké ik hoop dat wat ik nu doe mag het is inieder geval goed bedoeld en anders spijt het me:P!
hier zijn wat prouct codes die zeker werken!
ze zijn voor home and students

*KNIP*

Te laat bij deze een Officiële waarschuwing te pakken wegens het plaatsen van serials.

Lees onze voorwaarden nog eens door, waarmee je accoord bent gegaan toen je lid werd.

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Bron;
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

[edit]
nog een keer je je hebt een ban te pakken.[/edit]

Laatst bewerkt:
srry

srry ik zal het niet meer doen
ik sna niet precies wat je in de eerste regel zegt

We hebben net een nieuwe laptop gekocht met Vista erop en een demo versie van MS Office. Daarnaast hebben we een doos Office 2007 voor Thuisgebruik en Studenten gekocht. Die wil ik nu installeren en dat lukt niet.

Bij het installeren wordt een product code gevraagd. Die code staat op een stikker op de doos waarop ook in 't klein 'Certificate of Authenticity' staat. Ingeven van die code gaat niet, want het venstertje waarin dat moet gebeuren aanvaardt geen '0' en geen '1', en die staan wel degelijk in de code. Sneu dus!

Weet iemand de oplossing?

Heb je wel eerst die demo van word 2007 gedeinstalleerd en alles wat riiekt naar voorgeinstalleerde demo's van 2007

CrashPuppy

srry ik zal het niet meer doen
ik sna niet precies wat je in de eerste regel zegt

Een "Officiële waarschuwing" blijft drie maanden staan, ga je in die periode nog eens een fout volgt een ban van een nog te bepalen tijd. Afhankelijk wat het incident is.

Ik had de demo eerst niet verwijderd. Daarna heb ik er wel alles eens afgegooid. Maar misschien zit er nog ergens een verborgen betandje?

Ik heb alles er nog eens afgehaald, en terug krijg ik dezelfde melding bij het invoeren van de productcode. Eéntjes en nullen zijn niet toegelaten in de productcode.
Help!

Ik kan inderdaad alle cijfers intypen rechts op het numpad en bovenaan op het klavier uitgezonderd de Nul en de Eén. Die cijfers kunnen niet ingetypt worden. Dan krijg ik naast het invulvenster onvermijdelijk de boodschap:
"Het volgende teken is geen geldig teken in een productcode: '1'."

Waarschijnlijk denkt meneer Microsoft nog steeds dat ik een demo-versie wil activeren (waarbij dan geen nullen en éénen in de productcode voorkomen?) terwijl ik dat al allemaal verwijderd heb. Het enige dat er nog op de PC staat van Microsoft is "MSXML 4.0 SP2". Moet ik dat er ook nog afgooien?

Vista zelf staat er natuurlijk ook nog op...

Heeft Microsoft een telefoonnummer?

Ooops !

Mea culpa... ik heb een tweede sticker op de doos ontdekt, en de code die daarop staat heeft inderdaad geen nullen en éénen...

Toch een beetje Microsoft z'n schuld, want in de 'Help' wordt gezegd dat de code kan staan op het 'Certificate of Authenticity', maar die codes zijn het dus niet.

Flauw excuus?

Maar moeten we begrijpen dat het nu dus werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan