Microsoft Office Publisher 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

mafiactive

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Berichten
37
Beste,
Ik heb een website gebouwd met Microsoft Office Publisher 2007 maar als hem op het internet wil plaatsen moet ik natuurlijk een domeinnaam enz invullen kunnen jullie mij precies melden waar ik mijn domeinnaam enz in moet vullen

Mvg,
Mafiactive
 
Beste,
Ik heb een website gebouwd met Microsoft Office Publisher 2007 maar als hem op het internet wil plaatsen moet ik natuurlijk een domeinnaam enz invullen kunnen jullie mij precies melden waar ik mijn domeinnaam enz in moet vullen

Mvg,
Mafiactive

Domeinnaam is de domeinnaam van de website. (die van mij is bijv. www.kooistrawebdesign.nl die van helpmij is www.helpmij.nl en die van google is www.google.nl)

Als je die niet hebt, zul je 1 moeten kopen bij een bedrijf dat webhosting verkoopt. Voorbeeld van een (goedkope) host is hosting2go.nl.
 
Als je goed leest kunt u zien dat ik waar heb gezegt daarmee bedoel ik:
Waar kan ik mijn domeinnaam enz invullen
 
Als je goed leest kunt u zien dat ik waar heb gezegt daarmee bedoel ik:
Waar kan ik mijn domeinnaam enz invullen

Domeinnaam moet je dus iets invullen als: www.google.nl of www.helpmij.nl, de domeinnaam die van jou is. Dat is dus wat ik zei ;) of in ieder geval bedoelde.

Ik gebruik het overigens zelf nooit, welke informatie moet je nog meer invullen?
 
Laatst bewerkt:
2de keer WAAR moet ik dat invullen

Volgens mij begrepen wij mekaar niet helemaal. :confused:

Vraagt publisher daar niet om dan? Ik weet dat frontpage dat wel altijd deed.

Ik ben bang dat je dan zelf met een FTP programma de bestanden moet uploaden naar een server. In dat programma moet je dan de domein etc invullen. (dat wijst zichzelf, host is dan de domein en gebruikersnaam en wachtwoord heb je van je host gekregen.)

Dat hoeft dan niet meer in publisher.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan