Microsoft Office verdwenen na herinstallatie Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

esteban

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2005
Hi,

ik had een tijdje geleden opstartproblemen met de computer, en geen enkel programma werkte nog. Ik heb Windows XP dan ook volledig geherinstalleerd.

Alles werkt prima, totnutoe...

Ik heb net gezien dat Microsoft Office niet meegeïnstalleerd is. Dus geen Word, Excell...

Wat moet ik doen? Windows nog eens proberen installeren? Maar dan kan ik al mijn programma's ook opnieuw installeren, en ik ben er vorige keer enorm veel kwijtgeraakt. Of kan ik Office van een website downloaden met mijn serienummer?

Bedankt,

Steven

office staat op een aparte cd-rom, dit is geen onderdeel van xp-cd-rom helaas. Normaal zou je die hebben moeten liggen. Downloaden zal niet gaan vrees ik, of je zult es goed moeten zoeken naar je cd of je hebt pech en je vind hem niet(of je hebt hem nooit gehad) en je zult een nieuwe moeten kopen. Helaas vind ik office wel wat duur en hebben wij iets anders gedaan(wat hier niet besproken mag wordne)

Geplaatst door skelle
Helaas vind ik office wel wat duur en hebben wij iets anders gedaan(wat hier niet besproken mag wordne)

Dan kan je het er beter gewoon helemaal niet over hebben:thumb:

Tjah, maar wij hadden officieel office al gekocht(office 2000 was dat indertijd) Maar dat stond al geinstalleerd. Tot op een dag we windows 98 moesten herinstalleren, we kwamen erachter dat we geen cd van office meegekregen hadden. Dan gaje niet nog es office kopen hé;). De winkel had ons in de maling genomen, tjah, jammer, ik zal niet nog es geld hangen daaraan.

Office op een aparte cd?? En waarom? Microsoft hoopt dat je de cd kwijtraakt en nog eens opnieuw koopt misschien?? Na al dat gepruts nu nog eens dit... Ik heb enkel nog de officiële XP installatiecd liggen.

Mijn zus heeft dezelfde computer en hetzelfde besturingssysteem, allebei gekocht bij dezelfde handelaar.. Kan ik Office van haar kopiëren en hoe doe ik dit?

Mvg,

E*

Uh waarom? Omdat het een zeer uitgebreid programma is en je het gewoon moet aanschaffen. Het word appart ontwikkeld. XP is een besturingssyteem en geen office software. Als men Office erbij op had moeten zetten had XP gelijk minimaal 150 Euro duurder geweest en dat terwijl lang niet iedereen op Office zit te wachten.
Je kan het niet vanaf de andere pc overzetten naar jou PC. Je zal echt de CD Rom moeten hebben.

http://www.winkelwijs.nl/shop/detail_k.asp?ProductID=41212

164 euro voor Office of wat???

Ik zal dat wel vinden, de computer is nondedju amper 5 maanden oud, en nu al zo'n problemen.

Ik vind office wel terug, zeker weten. Ik heb er indertijd voor betaald, ik betaal er geen tweede keer voor.

Ha, heb Office teruggevonden op een van mijn harde schijven, op C:/ program files.

Ik probeer Word nu te openen maar krijg de volgende foutmelding:

Microsoft Office Word is niet voor de huidige gebruiker geïnstalleerd. Voer setup uit om de toepassing te installeren.

Que? Hoe voer ik een setup uit?

Dank,

E

Dan ga je toch terug naar de winkel met je verhaal.
Maar niet boos worden op ons omdat wij vertellen hoe het werkt.
Software mag nu eenmaal niet gekopieerd worden, dus mogen wij er hier op dit Forum ook niet over schrijven.
Lees de huisregels.
Succes bij de winkel en neem je kwitantie mee. Daar staat dan vast op dat je een PC hebt gekocht met XP en Office en zullen ze je de CD Rom moeten leveren!

maar ik heb hem teruggevonden op mijn schijf; ik moet enkel nog de setup uitvoeren om office te installeren (de bestanden heb ik blijkbaar nog allemaal).

dat is tevens het geval voor álle programma's op mijn computer; na de herinstallatie van windows stonden ze nog allemaal in mijn c:/ program files, maar ik diende ze allemaal terug opnieuw te installeren.

hoe installeer ik nu office? ik heb de bestanden nog allemaal op mijn schijf, maar weet niet hoe ik die setup moet doen.

Geplaatst door esteban
maar weet niet hoe ik die setup moet doen.
Daar heb je de installatiebestanden voor nodig en die staan... op de Office cd-rom. :)

computermad.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan