Microsoft Office Word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElmigoMG

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
182
Ik heb een oude versie van Microsoft Office Word. Namelijk die van 2003. Geen zin om nieuwere versies aan te schaffen als deze ook prima werkt. Maar ik had eerst een oud beeldscherm van 800x600. En nu ik een nieuw Acer LCD scherm van 1440x900 heb, kan ik geen word documenten meer openen die ik heb gemaakt met dat vorige beeldscherm. Ligt dat aan het beeldscherm ofzo? Sommigge van die documenten zijn zeer belangrijk. Dus ik waardeer het heel erg als iemand een oplossing heb om die documenten wel te kunnen openen. Alvast heel erg bedankt.:thumb:
 
Wat je aangeeft klopt niet.
Een nieuw beeldscherm heeft niets met het al of niet kunnen openen van Word--documenten te maken.
Er moet dus iets anders aan de hand zijn.
 
En kan je deze bestanden ook niet op een USB stick krijgen en dan proberen te openen op een andere PC?
 
Ik kan ze wel op een externe schijf krijgen en op een andere PC kan ik ze wel openen, maar niet op mijn eigen.
 
Wat je aangeeft klopt niet.
Een nieuw beeldscherm heeft niets met het al of niet kunnen openen van Word--documenten te maken.
Er moet dus iets anders aan de hand zijn.

maar ik dacht: misschien kan het daar aan liggen. dus ik geef die info wel even, misschien kan het helpen ;)
 
En het si geen Word 2007 document ?

Rare vraag, Wordt staat echt wel op je PC?
Krijg je een foutmelding?
 
Nee het is echt Word 2003. Maar ik krijg ook geen foutmelding ofzo, hij opent het gewoon helemaal niet.:confused:
 
Heb je de originele installatie-cd van het MsOffice-pakket?
 
Plaats die eens en doe een installatie, die niet 'standaard' is, maar volledig.
Je gegevens gaan hier overigens niet mee verloren.
 
Ik kan mijn documenten weer openen!:D
Vaag was dat dat het ineens niet kon.
Maar heel erg bedankt!
 
Geen dank. Vergeet niet even naar beneden te scrollen en klik dan even op Vraag is opgelost! :)
 
Jhaa het is uit einderlijk wel gelukt. Alleen even opnieuw installeren. Raar was dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan