Microsoft Office Word 2007 komt 'zonder reden' vast te zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.

RayVanMechelen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2009
Hej!

Sinds enkele weken slaagt mijn word zonder rede (voor mij) vast. Gewoon wanneer ik in een nieuw of al bestaand document iets wil typen, copy-paste, arceren, ... reageert Word soms gewoon niet en na een 5-tal seconden werkt het dan weer terug. Af en toe komt er ook op 'reageert niet' en wilt het na enkele seconden toch terug meewerken.
Dit is niet echt handig en ik wou even vragen of er misschien iemand is die weet waaraan dit kan liggen.

M.v.g. RVM

Hoi,

Ik las een 'optie': een netwerkprinter geïnstalleerd die niet aan staat, of zelfs 'gewoon' een geïnstalleerde printer die niet aan staat.
Verander eens de standaardprinter in Microsoft XPS Document Writer en kijk of het probleem dan over is.

Hoi,

Ik las een 'optie': een netwerkprinter geïnstalleerd die niet aan staat, of zelfs 'gewoon' een geïnstalleerde printer die niet aan staat.
Verander eens de standaardprinter in Microsoft XPS Document Writer en kijk of het probleem dan over is.

Bedankt voor de reactie. Heb net m'n standaardprinter verandert, er stond inderdaad een andere printer die niet aangesloten is.
Hopelijk is het probleem opgelost.

thx!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan