Microsoft Office Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piriform

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Als ik in MS word 2007 op enter druk, krijg ik telkens een open regel tussen mijn tekst, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Kijk hier en (evt.) daarna ook hier

EDIT: Overigens heeft Microsoft (gedeeltelijk) 'gelijk': Als je binnen een paragraaf een regelovergang wilt, dan moet je (eigenlijk) Shift-Enter gebruiken. Met een 'gewone' enter hoort een nieuwe paragraaf begonnen te worden, en de meeste mensen hebben/willen wel degelijk 1 witregel tussen paragrafen.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
:thumb: Bedankt, het is verholpen. Weet je misschien ook hoe ik er voor kan zorgen dat er niet iedere keer als ik het programma afsluit, er staat dat het programma niet meer werkt (win vista)

:thumb: Bedankt, het is verholpen. Weet je misschien ook hoe ik er voor kan zorgen dat er niet iedere keer als ik het programma afsluit, er staat dat het programma niet meer werkt (win vista)

Stel daar een nieuwe vraag over, en sluit deze af. Alvast iets wat je vooraf aan het stellen van die vraag kunt doen is Word opstarten in Veilige modus: Start Word terwijl je de Ctrl-toets vasthoudt. Daarna wordt je gevraagd of je Word in Veilige modus wilt opstarten. Geef daar Ja op. Crasht Word dan niet bij afsluiten, dan kun je in je nieuwe vraag vermelden dat Word in Veilige modus je probleem niet heeft.

M.b.t. deze vraag: Graag gedaan! :)

Graag nog even met de muis klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan