Microsoft Outlook 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

wmarteijn

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
Berichten
13
Microsoft Outlook 2000. Als ik berichten in een map wil verwijderen dan gebeurt het (niet altijd) dat ze in die map toch blijven staan, ze zijn pas weg als ik eerst in een andere map ga staan en dan weer terugkeer. Verder hoor ik dat ik mail ontvang maar er staat (meestal) niets in mijn "postvak in". Ik moet dan Outlook afsluiten en weer openen, dan staan de mails er wel in. Ik heb Outlook opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Wie kan helpen a.u.b.

8 maart 2009: nog niemand heeft een oplossing aangebracht, schijnbaar toch een groot probleem, jammer. Ik zet de vraag er nog maar een keer in.

Probleem is opgelost, andere versie van Outlook op computer geze.
 
Laatst bewerkt:
Outlook 2000

Helaas lukt dit niet want ik heb "MSMAPI\Map landinstellingen-id" niet, ook niet na opnieuw installeren.
 
Hoi,

Weet je hoe je verborgen mappen en bestanden laat weergeven? (verkenner: menu Extra > Mapopties; tabblad Weergave)

Het programma'tje waarmee je het gegevensbestand controleert en herstelt heet scanpst.exe. Je kunt hierop zoeken.
Het gegevensbestand waar al je outlook-gegevens in staan heet outlook.pst. Ook de lokatie van dit bestand kan je via 'Zoeken' opsporen.

Dubbelklik op Scanpst en het programma start, waarbij je het verzoek krijgt het gegevens bestand op te geven. Blader daar naartoe.
 
Outlook 2000

Thieu

Ik heb alles gedaan wat je hebt omschreven tijdens het scannen kreeg ik een melding van 2 fouten die ik heb schoongemaakt helaas nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb alleen de map "Outlook pst" niet kunnen vinden wel "Outlook txt" ook via zoeken en verkenner is het niet gelukt de map te vinden. Maar volgens mij heb ik heel outlook 2000 gescant.

vrgr Werner
 
Hoi,

Het enige dat ik nog kan bedenken is om MsOffice écht te verwijderen:
- eerst via het configuratiescherm van Windows en hierna herstarten
- vervolgens CCleaner installeren en z'n werk laten doen (vooral ook het register laten controleren) en wéér herstarten
- tenslotte in de map Program files de submap Microsoft Office verwijderen

Heb je er wel eens over gedacht om tóch maar over te stappen naar een recentere versie?
I.v.m. de herkenbaarheid zou ik MsOff2003 doen.
Via marktplaats (o.a. hier) vind je 'aangeboden' versies met productkey, vaak afkomstig van een onderwijsbulk, maar wel te activeren en te updaten.
 
Outlook 2000

Bedankt voor al je moeite, ik zal MSOFF 2003 proberen op de kop te tikken.

vrgr Werner
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan