Microsoft Outlook bericht kan niet bezorgd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsiepulamie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2012
Geachte dames en heren van het Helpmij forum.

Ik zit met een klein probleem. Ik heb laatst een sollicitatie gedaan bij een bedrjf. Nu zegt diegene die de mail ontvangen heeft dat mijn e-mail adres niet geldig is. Ik heb volledige rapport tot mijn beschikking, dus als jullie er iets aan hebben,

Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:

'LM150430@edu.rocwb.nl' (MAILTOxxxxxxxxxxxx)
Er is een probleem opgetreden en dit bericht kan niet worden bezorgd. Controleer of het e-mailadres juist is. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de helpdesk.

Diagnostische gegevens voor beheerders:

Bronserver: xxxxxxxxxxxxxxx

IMCEAMAILTO-xxxx+40edu+2xxxx+2Enl@xxxxxxx.nl
#550 5.4.4 ROUTING.NoConnectorForAddressType; unable to route for address type ##

Oorspronkelijke berichtkoppen:

Received: from DMXXCH01.DMXNET.LOCAL ([fe80::a8a2:3fb4:b68d:5539]) by
DMXXCH01.DMXNET.LOCAL ([xxxxxxxxxxxxxx]) with mapi id
14.02.0298.004; Mon, 11 Jun 2012 12:45:05 +0200
Content-Type: application/ms-tnef; name="winmail.dat"
Content-Transfer-Encoding: binary
From: xxxxxx<xxxxxxx.nl>
To:xxxxxx
<IMCEAMAILTO-xxxxxx
CC:xxxxxxx
Subject: xxxxx
Thread-Topic: xxxxxxx
Thread-Index: Ac1HtpuWvYzP5bRbTWaQGKjE65VPyg==
Date: Mon, 11 Jun 2012 12:45:05 +0200
Message-ID: <04E191499507CD46A86AB68FEE17FB5D7262155E@DMXXCH01.DMXNET.LOCAL>
Accept-Language: nl-NL, en-US
Content-Language: en-US
X-MS-Has-Attach: yes
X-MS-TNEF-Correlator: <04E191499507CD46A86AB68FEE17FB5D7262155E@DMXXCH01.DMXNET.LOCAL>
MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [172.18.2.23]

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

groetjes Lars

Laatst bewerkt:
Ten eerste is dit een dubbelpost, maar dat wordt vanzelf rechtgetrokken door de mods :)

Ten tweede, ik zou de e-mail adressen en namen even censureren... ik denk niet dat ze erg blij mee zullen zijn dat ze met naam, toenaam en mailadres op een forum staan.
Ik zie dat je je school e-mail gebruikt... een bezoekje aan de systeembeheerders is een betere oplossing, want jij zult hier weinig aan kunnen veranderen.

Ok bedankt, ik zal 'm wel ff weghalen, maar dit is de eerste keer dat ik 'm post hoor?

Maar heb je enig idee waar dit aan ligt? Ik doe namelijk ICT-Beheer maar ik kan het probleem echt niet achterhalen?

Het is een fout in jouw SMTP adres op de Exchange server van het ROC waar je zit.
Zeker met e-mail adressen als LM150430 @ edu.rocwb.nl is een typfout snel gemaakt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan