Microsoft Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Berichten
64
Lezen e-mails

Een vriend van mij heeft een probleem met zijn E-mail.

Het is hem wel mogelijk zijn e-mails binnen te halen, echter bij het aanklikken van een bericht verschijnt het niet in het onderste venster, ook bij dubbelklikken blijft zijn venster leeg, kan dus de e-mails niet lezen.

Is dit een instellings fout bij opties of iets dergelijks,
s.v.p. een antwoordt hierop

Bij voorbaat hartelijk dank

JohnMGD.
 
Laatst bewerkt:
Tanja,

Het venster is wel ingeschakeld en bij dubbelklikken opent wel een nieuw venster, echter ook dit venster is leeg.
Verder is er geen foutmelding, alleen het zandlopertje naast de pijl blijft zichtbaar.

JohnMGD
 
Ik heb echt geen idee. Enige wat ik kan bedenken is dat het door een virus komt (of spyware)

Heeft hij die online virusscan al gedaan in die link die ik gegeven heb?
 
Heb de opties gisteren aan hem doorgegeven, zal wel even duren, het is een druk baasje altijd aan het werk. als ik het resultaat van hem doorkrijg laat ik het horen!!!

Groeten


JohnMGD
 
Tja, Sorry voor het wachten, echter mijnheer heeft niets meer van zich laten horen, ik wil daarom de zaak sluiten,als hij me nog eens belt geef ik hem de raad de zaak maar opnieuw te formateren en Windows er opnieuw op te zetten.

Sorry nogmaals maar in ieder geval bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet

JohnMGD.
 
Wij (jij en ik) hebben in ieder geval ons best gedaan. Netjes van je dat je het nog even liet weten hoe het ervoor staat:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan