Microsoft outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik had gisteren een mail verstuurd aan AZERTY. Ik kreeg vandaag een antwoord van AZERTY helpdesk. Maar sinds hun antwoord, blijf ik op een of andere manier e-mail van hun ontvangen. Ik heb teruggemaild met het verzoek hier naar te kijken of er bij hun misschien een fout zit. Maar ik blijf nog steeds mail ontvangen van AZERTY. Het is knap vervelend als je de ene keer 7 mails ontvangt en daarna 12. Hoor graag wat ik hiertegen kan doen.

Groet,
Reindert

Ik denk niet dat het probleem dan definitief opgelost is door de afzender op ongewenste afzender te zetten? Of wel? Weet het eerlijk gezegd niet. Ik ben geen pc prof. Maar ik heb deze afzender inmiddels wel op blok gezet. Maar ik denk dat de volgende mails van AZERTY terecht zullen komen in de map met ongewenste mail? Hoor graag een aanvullend antwoord hierover want het is knap irritant als je ineens 10 of meer mails krijgt waar je niet om hebt gevraagd. Wacht op antwoord.

Groetz,
Reindert

De echte spam-mails zijn moeilijk te stoppen, maar bij de meeste mail van Internet-winkels staat vaak een berichtje/linkje onder aan de mail waarbij je kunt aangeven geen mail meer te willen ontvangen.
Wat voor mailtjes zijn het? Is het echt spam (onzinnige informatie) of aanbiedingen?
Het kan ook een nieuwsbrief zijn, maar volgens de website van azerty is deze maar één keer in de twee weken, dus dat zou niet zo vaak per dag moeten komen.

Troebedoer,

Het zijn mail van AZERTY. Ik had hen een vraag gesteld waar ik vandaag een antwoord op heb ontvangen. En sinds hun antwoord van vanmorgen is er iets gebeurd wat ik niet kan verklaren. Maar ik heb ondertussen een stuk of 40 mails ontvangen van de AZERTy site. Nee ik heb mij niet aangemeld voor een nieuwsbrief. Ik heb AZERTY inmiddels toegevoegd aan de lijst van ongewenste mail. Ik heb wel naar AZERTY gemaild dat er iets aan de hand moest zijn met hun mailingssysteem. Ik heb van hun een reactie ontvangen dat zij het zullen gaan nakijken wat er aan de hand kan zijn. Maar ik zie het niet als kwade opzet van AZERTY want zij staan hier op helpmij.nl als goed aangeschreven.

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan