microsoft script editor pop-up niet te stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
het is geen virus en deze microsoft script editor pop-up is ook niet te verwijderen: als ik de tips naga is het voldoende om via config.scherm en dan internetopties en geavanceerd aan te vinken : geen foutopsporing gebruiken bij IE en het volgende hokje geen foutopsporing gebruiken bij andere internet...

ik doe dat --- maar het helpt niet en ik vind via google geen antwoord meer ( ik kan de helpmij zoekfunctie niet meer volgen, werkt die nog?ik zie geen verband met mijn zoekwoorden).

heeft iemand een idee alsjeblief, het is een voortdurende wegklikker en op die manier erg hinderlijk. bedankt vast!

Hoi je bent er al kort bij!!
Probeer internetopties naar geavanceerd en daar onderin staat opnieuw instellen.klik daar eens op.
je gaat dan met de settings van je internetExplorer terug naar de instellingen bij de installatie van IE..is altijd te proberen denk ik toch!!

Grt Whatsup!!

bedankt whatsup - helaas. als ik ´oorspronkelijke instellingen herstellen´ aantik --of ik nu op OK of op Toepassen druk--- het helpt niet.

voor beide foutopspring-items staat een vinkje, standaard- en het maakt geen verschil of ik het vinkje weghaal of laat staan.

kan ik nog in het register iets veranderen, een hotkey? ik zag ergens een hotkey die dan verwijderd kon worden, maar ik durfde het niet en nu vind ik hem neit meer.

Weet jij nog iets , Whatsup? de pop-up laat zich nu naar de onderste balk wegklikken en blijft daar oranje hangen- als ik hem sluit is het weer vanouds.

het is wel alles wat er te vinden is over just-in-time foutopspring, whatsup maar ik kom er niet verder mee.

er is nu een verbonden probleem, er is geen browser die het nog doet, alleen IExplorer doet het zonder invoegtoepassingen, dus geen java, geen filmpjes, erg vervelend.

google chrome kan niets, mijn firefox kan ook niet verder. ik zal nog moeten formatteren voor dat just in time.

weet jij nog iets wat ik kan doen aan die weigerende browsers, whatsup, heeft dat iets met foutopsporing te maken of toch niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan