Microsoft STOPT live messenger!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Microsoft stopt live messenger!:evil::evil:
wat is dit voor BELACHELIJK IDEE!!
Microsoft chijverd zich helemaal weg!:evil:
potverdorie ze hebben net live essentials 2012 uitgebracht!:evil:

ik ga morgen ff bellen met microsoft nederland want als dit zo door gaat (word ik gedwongen) over te gaan naar apple producten!:evil:

Link: http://www.rtl.nl/components/actuee...nland/microsoft_zet_messenger_aan_de_kant.xml

Laatst bewerkt:
Het werd tijd voor iets nieuws...

bovendien is er nu natuurlijk de "messenger" app, en die blijft bestaan.

[smallIMG]http://img7.imageshack.us/img7/5497/60440026.png[/smallIMG]

Bovendien haalt bellen niks uit, veel klaagden ook over geen startknop, en die is ook niet teruggekomen.

Ook heb je nog zo'n 100000 alternatieven (denk Amsn, Ebuddy, Skype)

[edit]bovendien heeft "apple" niks wat ook maar in de buurt komt haha[/edit]

Laatst bewerkt:
Dat is fantastisch nieuws toch dat microsoft stop met live messenger ??!!! Had het zelf ook. Maar het trok op niet veel. bovendien haal je VEEL virusen ermee binnen. Skype is beter !! geloof mij. Was voor mij ook eerst even wennen maar skype is echt VELE BETER !!! trouwens je hebt nog Ebuddy lijkt erg goed op live messenger. ooh genoodzaakt om Apple te nemen??? belange niet hoor. Apple is goede kwaliteit en duur. Maar hier stopt dan ook. Minder virussen dat wel. Maar dat is ook omdat de meeste pc-gebruikers met Windows werkt. Windows is qua software vele verder dan apple:p Apple heeft gewoon meer kwaliteit op de pc's. Maar ja hier wijken we weer van het onderwerp af. Gebruik je Ebuddy anders zodat je je contactpersonen kunt behouden. Of smeek ze voor op skype te gaan. Aan jouw de keuze !!!

Groot voordeel vind ik, dat tot op heden je in Skype gevrijwaard was van al die reclamezooi!

Maar ik ben bang, dat niet lang meer zo zal zijn.

Messenger en al die andere social media producten heb ik al jaren geleden in de ban gedaan!
Nooit die problemen gehad die hier op het forum aan de orde worden gesteld!
ik ga morgen ff bellen met microsoft nederland want als dit zo door gaat (word ik gedwongen) over te gaan naar apple producten!
Doe je best!

HOERA!!!!
Nu nog iedereen aan de linux. Zul je zien dat er amper nog vragen worden gesteld op het forum als alles lekker draait op je pc. Geen virussen meer, en al die andere troep en rotzooi!!

haha fangirl.

Dan zijn et altijd weer mensen die het rm -rf / uitvoeren.

als je er een beetje verstand van hebt, doet men dat niet natuurlijk.

De mensen die Windows gebruiken zijn niet erg verstandig bezig, anders krijgen ze al die troep niet op hun pc.

MSN en live messenger en al dat soort proggies zijn gemaakt om virussen te verspreiden en dat zul je in Linux niet hebben.

Ik voor de zekerheid maar live essentials alvast dvd gebrand:d
Je weet maar nooit:o
Maar het setup bestand is maar de SETUP en die download tog live mail,messenger ect van de servers af?(net als die vorige messenger 2009) ?:o
Want anders zou het setup bestand 1,5Gb kunnen zijn.
Want Ms haalt live essentials server tog offline? Dus kan ik die niet meer downloaden??
Waar of zit ik er naast?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan