Microsoft update CD mogelijk eenmalige actie...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.948
Microsoft update CD mogelijk eenmalige actie

Slecht nieuws voor mensen die nog via een modem moeten inbellen, want de update CD die Microsoft onlangs beschikbaar stelde is mogelijk een eenmalige actie. Vanwege de kosten en tijd kiezen veel inbellers ervoor om hun Windows besturingssysteem niet te updaten, waardoor deze groep extra kwetsbaar voor virussen is. Om inbellers tegemoet te komen kwam de softwaregigant onlangs met een speciale Windows XP update CD. Volgens Paul Randle van Microsoft zijn er echter geen plannen om regelmatig een patch CD te laten verschijnen. De Windows XP product manager liet echter wel weten dat als er voldoende vraag van het publiek is, men een tweede CD zal overwegen. (Silicon)

Bron: security.nl
Zie ook: zdnet.nl

Microsoft Windows Security update cd. Nu ook voor Nederlandse versies.
Bestel de Windows Security update-cd (Engelse versie)

Geldt ook voor andere Windows-versies.
 
Laatst bewerkt:
Het is toch wel duidelijk wat ze aan het doen zijn.
De druk van andere besturingssystemen wordt groter.
Dus ze proberen de mensen aan zich te binden,voordat ze alle, andere besturingssystemene gaan gebruiken.
Het is dus een kwestie van de ezel een wortel voor de neus houden zodat het beest blijft lopen. ;)
 
Update cd

Hoor net dat de levertijd 3-5 weken is. Bestellen via internet lukt (mij) niet. Microsoft NL laat weten dat cd's zelfs ben hen nog niet geleverd zijn.
 
Gisteravond via de website 1 besteld en ook via mail bevestiging gekregen
 
Bij mij was het wel aangekomen, maar i.p.v. de Windows XP update kreeg ik Win 2000! Beetje vreemd, dus daar kon ik niet veel mee. Dus heb ik ze maar op de muur geplakt :D.
 
xp cd

Nou ja, ik lees dus van andere ervaringen. Prima.
Wat ik van hen hoorde heb ik eerder gepost, overigens betrof dan de Nederlandse XP Security cd
robert
 
Ik heb ze voor XP besteld, wat gelukt is, en de dag erop via E-mail nog een extra bevestiging gekregen.

Lucia
 
W XP CD

Wat sigma hier schrijft is misschien wel waar, maar wat is daar mis mee ?
Men mag toch proberen om zoveel mogelijk klanten te krijgen (en te houden) ?

Veel gebruikers hebben altijd veel commentaar op Microsoft, maar ze gebruiken Windows WEL.

Laten we eens met z'n allen niet zoveel mopperen op Microsoft, deze jongens proberen het goed te doen.

Er is nog altijd meer voordeel dan nadeel over Microsoft te schrijven, en diegenen die het niet kunnen hebben dat Bill Gates de rijkste man van de wereld is, is vaak alleen afgunst!

Windows XP is een goed en stabiel besturingssysteem, en wanneer er veel problemen zijn, ligt dat vaak aan de hardware van de gebruiker en NIET aan XP zelf.

En bij nieuwe software zitten altijd kinderziektes, dat is nou eenmaal zo.

Gr.,
Richard
 
succes!

Na zoveel goed nieuws nogmaals een aanvraag ingediend en welzeker: gelukt en bevestigd gekregen!
robert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan