Microsoft update Ms05-046

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelromme

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2001
Hallo,

Ik krijg van mij Anti virus programma de tip om de update MS05-046 van de website van Microsoft te downloaden. Dit lukt bijna helemaal maar de update kan niet geinstalleerd worden omdat de taal van de update anders is dan die van mijn computer.

Ik heb de update in het engels en nederlands gedownload maar dit maakt geen verschil.

Iemand een tip?

Ook niet via Start/Alle programma's/Windows Update? Of in Internet Explorer/Extra/Windows Update?

Nee, zo heb ik het de vorige keer ook gedaan.

Ik krijg na het downloaden deze error: KB 899589 setup error.

Misschien een sullige vraag hoor, maar heb je een legale versie? Op Virussen en spyware nagekeken?

Ja, ik heb een legale versie en ik heb zover ik weet geen last van spyware of virussen. Ik gebruik Hitmanpro en Panda (legaal).

Krijg je nog een (fout)melding waarom het niet lukt? Indien ja post dan die exacte melding hier, kan vaak het probleem meer duidelijk maken. Kan er nu weinig over over vinden.

Ms05-046

Ook ik heb ditzelfde probleem. Via panda (legaal) krijg ik al dagen de melding over een applicatiefout MS05-046 te downloaden. Ik heb deze niet via windows update tevoorschijn gekregen maar via google had ik deze gevonden. Ook heb ik het geprobeerd in het Nederlands en in het Duits maar deze wil hij niet downloaden vanwege de taal. Dat snap ik gewoon niet dat het bij mij niet lukt!
Weet iemand nog een mogelijkheid die ik kan uitproberen?

update

Las dit en klinkt heel bekend, bij mij was de oplossing even eenvoudig als onlogisch.
Als je de update wilt hebben selecteer je in het rijtje talen nederlands.
Dat moet toch goed zijn dacht ik, maar verdorie nee hoor.
Blijkt dat je eerst op het knopje "change" moet klikken om ook inderdaad de nederlandse taal te activeren.

Succes

Hoi hoi,

Het is gelukt hoor, bedankt voor je reactie, ik kan weer verder!

Groetjes,
Marian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan