microsoft update

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Laatst bewerkt:
Dit is de nieuwe update site van Microsoft. De v5. Die jij anders altijd te zien kreeg was de V4
 
Als je geklikt had voor het downloaden van dat 'ding' dan zou je het volgende gezien hebben:
We hebben verbeteringen in onze website aangebracht. Klik op Nu installeren om de nieuwe versie van de software te downloaden en Windows Update te starten.
Het ziet er rustig uit.
 
Als dit nu het normale scherm is hoef ik er niet verder aan te morrelen. Maar het lijkt net of het scherm veel groter is en ik niet alles zie wat er staat. Elisa wat heb ik dan gedaan? Dat Ding? Heb geen idee. Ga altijd gewoon naar het scherm van windows update in XP. Misschien is er altijd wel een doorschakeling geweest en heb er nooit op gelet. Maar nu komt het scherm zo anders over.
 
Het zou wel eens aan jouw beeldschermresolutie kunnen liggen. Bij mij ziet alles er normaal uit en ik heb de volle breedte. Ik heb 1068x ...
Misschien gebruik je ook een grotere letter.
In ieder geval: Je moet nu iets downloaden i.v.m. de programmawijzingen van Microsoft, de site is wat gewijzigd.
Als je alleen bij deze site het probleem hebt zou ik het laten zitten. Doe gewoon autoupdate.........heb je helemaal nergens last van :D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het inderdaad op en grote lettertype staan dan normaal. Heb het voor zover ik het nu kan zien alleen met deze site. Mijn beeldscherm resolutie is ook 1068 x 780. Bedankt voor het uitleggen. Ik krijg in ieder geval nog niets nieuws voor updates te dowmloden voor SP2. Dat klopt?
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat klopt. Als je ook een Nederlandse cd hebt lopen we wat achter. Het komt vanzelf wel binnen. Ik hoop dat ze van dit servicepack2 ook weer een cd gaan uitbrengen.
Veel handiger als je opnieuw Windows wilt installeren.
 
Dan wacht ik wel af wanneer het aangegeven wordt dat het beschikbaar is. Bedankt.
 
Humpe.

Er is een pictogram toegevoegd in het Configuratiescherm ( Automatische Updates). Hier kan je naar wens iets aanvinken :)
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je het zegt. Zou me nooit opgevallen zijn. Ik kom daar nooit. :)
 
En dit is ook met windows Update meegekomen. Te vinden in je logboek:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ik ga er morgen na kijken, al vast bedankt, jullie horen nog van mijn..
 
Wil je daarmee zeggen dat die Wuaulct uitgeschakeld is? Dat heeft toch te maken met update?
 
Laatst bewerkt:
In configuratie scherm aan gezet, automatisme updates aangezet, nu maar af wachten
 
Geplaatst door Elisa
Wil je daarmee zeggen dat die Wuaulct uitgeschakeld is? Dat heeft toch te maken met update?

Ben zelf het een en ander nog aan het uitzoeken Elisa. Het is een datebase-engine (ESENT) die om de zoveel minuten (15) start/stopt. Verder weet ik het ook (nog) niet. Er is niet echt veel info over te vinden, en de info die je vind gaat meestal over Windows 2000.
 
Ik heb nog niets uigeschaked, ik heb in het configuratie scherm van microsoft update op automatische gezet, en gekeken of er in microsoft of er een update klaar stond, maar deze stonden allemaal op nul.
Dus nog geen SP2.
 
Nog een paar nachtjes Humpe. :)

"De netwerkinstallatie van Service Pack II is al in het engels beschikbaar. Toch zullen we tot 16 augustus moeten wachten tot het gewone Service Pack via windows Update op te halen is. Thuisgebruikers en bedrijven kunnen dan hun PC's bijwerken." http://www.helpmij.nl/index.php?id=39
 
Humpe, heb nou maar geduld. We lopen met de Nederlandse versie altijd iets achter.

l.slaats, zelf heb ik een tijd geleden ontdekt dat heel veel tweakers die Wualct uitschakelden omdat ze het overbodig vonden. Misschien daarom. Al dat geren continue naar Microsoft is ook irritant. Gisteren was ik met geluid bezig en hup daar wilde weer 'iets' naar pappie toe.

Prima zo, alle overbodige handel uitschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan