Microsoft Virtual Machine

Status
Niet open voor verdere reacties.

tverm

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
165
Na een automatische beveiligingsupdate van microsoft virtual machine 816093 krijg ik na elke boot de mededeling deze update te installeren.
Na installatie verschijnt er een klein venstertje met daarin een rood kruis.
Na opnieuw opstarten komt opnieuw bovenstaande melding.
 
greetz
het kan zijn dat je windows een update gedaan heeft dat Genuine heet, dat is een update van microsoft doet om illegale software te bestrijden, het controleert dat namelijk, als het een illegale versie is gaat et wss nooit weg..


bye

jeroen
 
Ik heb geen idee wat MVM is.
Is dit een geïnstalleerd programma of een service en waar vind ik dit in de pc.
Wat moet ik deïnstalleren en opnieuw installeren?
 
Ik heb geen idee wat MVM is.
Is dit een geïnstalleerd programma of een service en waar vind ik dit in de pc.
Wat moet ik deïnstalleren en opnieuw installeren?

:rolleyes: Wat dacht je van Microsoft Virtual Machine :confused:

Maar uhh? kb816093 is toch niet zo nieuw, volgens wat gegoogle van mid 2005.
Heb je onlangs xp nieuw geinstalleerd? Maar goed, is niet zo belangrijk..

MVM is een beetje "out of date" en wordt nog maar zelden gebruikt en inmiddels overgenomen door Java VM. Die van microsoft kan je uitschakelen of deïnstalleren en zet Java runtime er op dan ben je hoogst waarschijnlijk van de probleempjes af.

switch between Microsoft Virtual Machine and Java
of
Uninstall Microsoft Virtual Machine

Download Java

:)
 
Er blijkt geen MVM op mijn pc te staan!
In het register vond ik wel de twee genoemde Java VM registersleutels die ik verwijderd heb.
Hierna heb ik Java runtime geïnstalleerd.
Het probleem blijft echter bestaan: vanuit het gele icoontje op de taakbalk wordt ik steeds lastig gevallen met de mededeling de update te installeren.
Waar staat trouwens deze gedownloade update?
 
Die staat in C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download en kan je gewoon verwijderen, je kan zonder gevaar alles verwijderen wat in die map staat..
Maar als je auto update aan hebt staan wordt alles wat Auto update vind wat ie denkt wat je nodig hebt en niet hebt geinstalleerd weer opnieuw gedownload en in die map gezet, klaar voor te installeren..
:)
 
Laatst bewerkt:
Windows update heb ik nu zo ingesteld dat ik alleen bericht krijg als er updates beschikbaar zijn, maar de melding blijft me achtervolgen.
Is er een manier om hier vanaf te komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan