microsoft visual basic 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
ik wil de betekenis van de code die je in microsoft visual basic 2010 schrijf leren.
Vb:if ik weet niet wat dat betekent kent iemand een website of kan iemand mijn de belangrijkste code zijn betekenis uitleggen.
als er een website bestaat dan zou ik willen dat die in nederlands is geschrijven!!!:d

Je wilt de basis van VB.NET leren?

Hoi,

Misschien handig als je of Engels leert, of iniedergeval hier Nederlands.
Vertalingen kun je zelf doen via Google Translate, het is niet altijd 100% goed. Zover ik iniedergeval weet en op Google vindt zijn er geen website's beschikbaar die dit weten of hebben vertaald.

If betekend: 'Als'

Bijvoorbeeld:

If Timer1.Start Then
Form1.show
End If

Als Timer1 is gestard dan
form1 weergeven
einde 'als'

Zoiets als hierboven vindt je nergens, de taal is eenmaal Engels, Duits en Japans, sorry ;)

Als je Engels een beetje onder de knie hebt (programmeer Engels) dus de basis van VB.Net dan is er zat te vinden, dan heb je eigenlijk geen betekenissen meer nodig. :)

bedankt en mijn volgende vraag is.
Vb ik maak een programaatje met vb 2010 dan sla ik het op als een setup of zo iets.
maar ik wil daar een icon bij zetten en als ik de setup op bureaublad zet dan werkt het niet meer
zie foto's
Bekijk bijlage 136865
dit krijg ik als ik de setup op de bureaublad verplaats of ergens anders!Bekijk bijlage 136867
en dit is de volledige bestand en de setup dus ik wil een icon toevoegen maar dat gaat niet
en bestaat er een andere manier op het op te slaan als een setup bestand???

Laatst bewerkt:
[video=youtube;2kTF8tQIahc]http://www.youtube.com/watch?v=2kTF8tQIahc[/video]

Ga naar: Project>.....Properties (onderaan)>
VOORBEELD.PNG
Kies daar je icon.

ik heb de het gedaan maar dan sla ik het op maar nog steeds geen icoon

Dan weet ik het niet meer sorry. Maar iniedergeval fijn dat het is gelukt met de .exe

kelimeck's oplossing zou anders gewoon moeten werken :confused:.

Op welk pictogram doel jij? Die van de setup?

Ik vraag welk pictogram je bedoelt, die van de setup of die van de .exe.

In dat laatste geval zou de oplossing van kelimeck gewoon moeten werken.

Laatst bewerkt:
Hoi Er is geen andere mogelijkheid tot het verkrijgen van een pictogram, wat ik aangaf is de enige mogelijkheid binnen Visual Basic. Anders kan het niet. Gr Martijn :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan