microsoft visual basic

Status
Niet open voor verdere reacties.

website

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
103
na installatie van de WordAgent (om tekst te laten voorlezen):
als Word wordt opgestart, verschijnt de foutmelding:
Microsoft Visual Basic
Ongeldig procedure aanroep of argument

Als je OK drukt, start Word gewoon op.

Hoe kan ik dit oplossen?
 
Hoi,

Heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat die Word Agent doet. Echter als dit verhaal is begonnen, na installatie van deze (invoegtoepassing?), dan is dat in ieder geval de oorzaak.

Ik denk dat die Word Agent draait op code in VBA (Visual Basics for Applications). Als je deze foutmelding krijgt, dan staat er meestal ook een knop foutopsporing bij?

Is dat zo, dan is een stuk van de macro wat niet goed geschreven/verwezen, of uit een hogere applicatie komt.

De oorzaken kunnen legio zijn. Het is in iedergeval zo, dat de code om iets vraagt wat niet herkent wordt door de Editor.

Als je op foutopsporing klikt, dan kom je in de Editor. En is het geel gearceerde deel, het stukje code wat de fout genereerd.

Zonder enige kennis van VBA, is dit vrij lastig op te lossen. De oorzaken zijn te divers....

Maar goed, welke versie van Office gebruik jij en waar heb je die Word Agent vandaan? (weet jij in welke versie deze gemaakt is)

Succes! :thumb:
 
Hoi Website, :D

Ik denk dat je kunt uitsluiten dat het aan Word ligt.
Ik neem aan, dat je nog een bepaald iets van de installatie mist om het aan de gang te krijgen!

Heb je de Nederlandse installatieguide stap voor stap gevolgd?

Ik zag op die nederlandse pagina, dat je de opsteller van die pagina, direct kon mailen. Het lijkt mij verstandig om deze persoon te mailen. Deze lijkt mij verstand te hebben van dit progje, en ook van de storingen van dit progje!

Ga zelf even naar jou eigen link van de website terug, en contacteer hem daar.

Succes! :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan