microsoft visual c++ .exe probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

marti901

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2009
Eerst deed microsoft visual c++ 2010 het gewoon normaal, maar nu als ik een nieuw project wil uitvoeren zegt hij kan projectnaam.exe niet vinden. Ik heb gekeken en in de map waar het moet staan staat het niet. bij ouder projecten staat het ere wel gewoon.

Hoe het nu is
1file en geen .exe

nu.jpg

hoe het was voor het probleem
3 file wel .exe

Voor het probleem.jpg

Ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt.

P.S. die derde file weet ik niet waar voor hij is.

Laatst bewerkt:
Je zou eens bij Build -> Batch Build, Build -> Configuration Manager kunnen kijken verder zou ik het weten waar het aan kan liggen.

Ik heb de 2008 versie maar het lijkt me sterk dat een dergelijk menu niet meer in versie 2010 bestaat:rolleyes:

Kijk anders even bij al je menus of je één van die 2 schermpjes kan vinden...

Maar dit is het probleem niet, je krijgt 3 errors als ik zie op plaatje uit post 9 en daarom maakt die geen exe. Zal even voor je kijken wat je eraan kan doen...

Dit is alles wat er staat.
1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _MapDrawBG referenced in function "int __cdecl _mangled_main(void)" (?_mangled_main@@YAHXZ)
1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _MapLoad referenced in function "int __cdecl _mangled_main(void)" (?_mangled_main@@YAHXZ)
1>C:\Users\martijn\Documents\Visual Studio 2010\Projects\mapladen 2\Debug\mapladen 2.exe : fatal error LNK1120: 2 unresolved externals

Bijlagen

• error.jpg
    error.jpg
    31,3 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt:
Dat die hem niet vindt komt omdat jij toch wilt debuggen maar waarschijnlijk is de exe dus weg. Maar heb je die code ergens van internet? Volgens mij moet je iets Linken...

Wat is dat 'mappyal.h' voor bestand. Kan hij er wel bij komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan