Microsoft Visual C++

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaymonB

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Kan iemand mij met het volgende probleem helpen. Sinds een dag of 4 kan ik mn C: schijf niet meer openen. Dan geeft mn computer de volgende melding:
Error.jpg

Als ik mn computer opstart in veilige modus dan kan ik wel mn C schijf openen. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.

M.v.g.

RaymonB

- Start -> Uitvoeren -> MSinfo32.exe (Sectie Onderdelen -> Probleemapparatuur)
- Start -> Uitvoeren -> Eventvwr.exe (Secties Toepassing: Fouten)
- Start -> Uitvoeren -> Devmgmt.msc (Apparaten met een rode X ervoor of een gele ! ervoor)

Overigens zou het mij niet verbazen als die Nokia software er mee te maken heeft. Grijpt behoorlijk in in een draaiend systeem (o.a. Verkenner), en mijn ervaringen met die software zijn niet best.

Tijs.

Alvast bedankt voor de snelle reactie.

Bij ProbleemApparatuur blijft het venster leeg
Bij Toepassingen_Fouten zijn de meest fouten Application Hang en Application Error
Helaas kan ik het logje niet hierbij plaatsen want het heeft te veel tekens?
Bij Apparaatbeheer worden ook geen problemen aangegeven.

Ik heb zelf geen idee wat ik hier mee aan moet en ik hoop dat je me verder kunt helpen.

M.v.g.

RaymonB

Je kunt wel een export doen van het logboek Toepassing. Pak het dan wel in in een .zip bestand, en upload het dan.

Rechtsklik op logboek Toepassing, Logboek opslaan als, een naam kiezen.

Het gecreerde .evt bestand dan inpakken in een .zip bestand, en die .zip uploaden als bijlage. Hopelijk is die .zip niet te groot.

Tijs.

Bij deze de zipbestanden. Zowel .txt als .evt. Ik hoop dat je er iets mee kan.

Bijlagen

De getoonde Gebeurtenis-id 1002, zonder een module genoemd waar Internet Explorer mee de mist in gaat duidt op virussen/trojans/andersoortige vervelende zaken.

Begin met online-virusscans etc. Zie daarvoor de instructie van Bandit123 in o.a. de volgende discussiedraad http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=269433

Daarna (tijdelijk) alle 'toevoegingen' uit je Internet Explorer verwijderen:
1. Extra -> Internet-opties -> tabblad Algemeen -> knop Instellingen -> knop Objecten weergeven -> Verwijder alles wat niet van bekende herkomst is.
3. Extra -> Internet-opties -> tabblad Programma's -> Invoegtoepassingen beheren -> klik op de kolom Uitgever om gemakkelijk te kunnen filteren welke invoegtoepassingen van 'vage'/onbekende oorsprong zijn. Schakel ze uit, tenzij van zéér betrouwbare bron.
3. Extra -> Internet-opties -> tabblad Geavanceerd -> Vink uit onder het kopje Surfen: Browser-extensies van derden inschakelen.

Herstart Internet Explorer, en kijk of het probleem zich nog eens voordoet.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan