Microsoft website raadt Mozilla aan...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.948
Microsoft website raadt Mozilla aan

security.nl: Een aantal dagen geleden kwam het Amerikaanse Computer Emergency Readiness Team met het bericht dat Internetgebruikers beter een andere browser dan Internet Explorer kunnen gebruiken, en nu lijkt het erop dat ook Microsoft een andere browser aanbeveelt, want in een artikel op Microsoft's eigen slate.msn.com schrijft Paul Boutin dat hij is overgestapt. "Ik gebruik Firefox nu al een week en ik ben Internet Explorer helemaal vergeten." In het artikel gaat Boutin kort in op de security gevaren van IE en waarom Firefox een beter alternatief is.

How about that...
confused_smile.gif
 
Leuk om te weten :D

Ooit ging het verhaal dat Bill Gates zelf gebruik maakte van een MAC ipv een PC.. Broodjes aap alom..
 
Het moet toch niet gekker worden :8-0:

Een fabrikant die zijn eigen producten afraadt :rolleyes:
confused_smile.gif
 
Geplaatst door Tiborv
Leuk om te weten :D

Ooit ging het verhaal dat Bill Gates zelf gebruik maakte van een MAC ipv een PC.. Broodjes aap alom..

Zelfs het huis van Gates is deels ontworpen op een Mac...:D
 
:) Zo zie je maar weer, het valt wel mee met de oorlog. Ook M$ heeft concurrentie nodig en als je van de concurrentie wat hulp kan krijgen om zo je klanten te helpen is dat meegenomen. Het zal tijdelijk zijn, maar toch...
 
Microsoft website raadt Mozilla aan

tik in de adresbalk van explorer maar eens
about:mozilla in
hoezo een aanrader :evil: :D
 
Re: Microsoft website raadt Mozilla aan

Geplaatst door doe-dit-dan
tik in de adresbalk van explorer maar eens
about:mozilla in
hoezo een aanrader :evil: :D

screenie plz:)
(heb geen explorer meer)
 
vergeten screenie

mozilla zeker? wel
 

Bijlagen

  • mozilla.jpg
    mozilla.jpg
    58,6 KB · Weergaven: 85
Re: vergeten screenie

Geplaatst door doe-dit-dan
mozilla zeker? wel

nope windows niet meer:p
voornamelijk gebruik ik firefox, en konqueror als het zo uitkomt want firefox kan ik beter naar mijn hand zetten.
 
Laatst bewerkt:
Sinds het advies van het Computer Emergency Readiness Team (zie het eerste bericht in dit topic) is het aantal downloads per dag van Mozilla en Firefox meer dan verdubbeld: Mozilla Feeds on Rival's Woes
 
Ik vind het wel gunstig dat er wat concurrentie komt, daar kunnen wij als klanten alleen maar van profiteren. De diverse aanbieders zullen dan wel moeten zorgen voor een zo goed/veilig mogelijk produkt...:)
 
Hoe krijg ik die IE 6 eraf ??

Ik wil n.l. graag eens die Mozilla proberen.
 
Microsoft security chief gebruikt Firefox

Stephen Toulouse, de security chief van Microsoft, heeft in een interview laten weten dat hij Firefox gebruikt. Zo is te lezen op security.nl In dit interview maakt hij duidelijk dat security niet alleen een probleem van Internet Explorer is, maar ook van andere browsers. Hierop vertelt Toulouse dat hij die ochtend een upgrade voor Firefox moest downloaden, waardoor een aanvaller anders een programma op zijn systeem kon draaien. Hij wilde duidelijk maken dat ook andere browsers lekken hebben, maar liet doorschemeren dat hij via de browser van de concurrent surft. Naast zijn bekentenis gaat Toulouse in op de vraag of het beter is om bepaalde features van IE te verwijderen waardoor de browser veiliger wordt. (The Inquirer)
:8-0:
 
Firefox

Hoe kan je firefox weer uitzetten als standaard browser en waarom krijg ik de mededeling in firefox dat de pagina niet wordt gevonden terwijl ie al voor me staat. Ik ervaar firefox vooralsnog zeker niet sneller of beter dan IE in tegendeel zelfs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan