adsl282044
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2007
Ik heb in excel 2003 in visual basic een verwijziging gemaakt naar microsoft word 11.00 object library om word te kunnen aansturen vanuit excel. Nu moet dit bestand ook draaien op computers waar een oudere versie van excel op staat en waar niet de word 11.00 object library aanwezig is maar word 10.00 object library. Bij het openen geeft hij een foutmelding. Ik kan zelf handmatig de verwijziging naar 11 verwijderen en de verwijzing naar 10 aanzetten. Ik zou dit echter automatisch willen regelen. Dit zodat afhandelijk van de excel versie of de verwijzing naar 11 of 10 wordt gemaakt. Kan ik dit via een code regelen ??
Bedankt voor de onderstaande reactie. Echter heeft dit nog niet mijn probleem opgelost. Hij ken nog niet alle functionaliteiten iets wat hij wel doet bij de verwijzing. Kan ik niet in een code bepalen wat de versie is en dan autmatisch de verwijziging aan laten maken..
Bedankt voor de onderstaande reactie. Echter heeft dit nog niet mijn probleem opgelost. Hij ken nog niet alle functionaliteiten iets wat hij wel doet bij de verwijzing. Kan ik niet in een code bepalen wat de versie is en dan autmatisch de verwijziging aan laten maken..
Laatst bewerkt: