Microsoft Word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glasbak

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2001
Als je in word bij mij is dat word 2003 pro op bestand klinkt, en je gaat dan naar eigenschappen, dan kun je veel gegevens te weten komen, ooit het ik een programma gehad om dit te verwijderen. Ik heb er al diverse geprobeerd, maar het blijft zicht baar bij statistieken. Bijvoorbeeld wanneer het is gemaakt en wanneer het is afgedrukt enzv. Ik kan niet meer vinden waar ik het toen vandaan hebt gehaald. Toen kon ik de optie eigenschappen helemaal weg halen.
Wie weet de oplossing?

Daar ben ik al mee aan het stoeien geweest, maar ik blijf de gegevens zien, bijvoorbeeld bij statiestieken daar blijft staan wanneer het document is gemaakt en wanneer het af is gedrukt en dat was voorheen niet meer zicht baar. Maar helaas de pc opnieuw moeten instaleren en ja vergeten hoe ik dit de vorige keer hebt gedaan.

Heb je dat tooltje van hun al dan?

Verder kun je
X-setup
XP AntiSpy

hiervoor geloof ik gebruiken.

Ja dat tooltje heb ik al. Maar bij bestand en eigenschappen, daar kun je bij statestiekken zien wanneer het is gemaakt en afgdrukt, en dat kon ik de vorige keer ook verwijderen. Nu niet meer

Geplaatst door Glasbak
Daar ben ik al mee aan het stoeien geweest, maar ik blijf de gegevens zien, bijvoorbeeld bij statiestieken daar blijft staan wanneer het document is gemaakt en wanneer het af is gedrukt en dat was voorheen niet meer zicht baar. Maar helaas de pc opnieuw moeten instaleren en ja vergeten hoe ik dit de vorige keer hebt gedaan.
Hai, :D

Bij mij werkt het progje prima!

Heb je het bestand wel onder een andere naam opgeslagen zoals het hoort?

Als je dat doet dan is het tabje statistieken zo goed als leeg...Alleen de aanmaakdatum van de net aangemaakte revisie staat erop..

Bij mij is afgedrukt op gewoon weg...

Kan het zijn dat je geprobeerd hebt onder dezelfde naam op te slaan? (Hiervan zegt MS dat dat dus niet goed gaat een nieuwe bestandsnaam is noodzakelijk)

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan