Microsoft Word Probleem Help aub!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heb je er zelf al aan gedaan ?
Probeer hem eens te wissen en opn. te installeren (heb je een orginele).

Plaatje aangepast, was veel te groot.

Ik heb eerst wat zoek werk gedaan met google.
Dan zelf zitten zoeken in de instellingen en dan nog eens een volledige virus scan gedaan met Trend Micro maar dat bracht niets op.
Ik heb een originele versie dus normaal gezien moet de installatie cd hier wel nog ergens liggen. Maar of Word uninstallen en terug installeren het probleem zal oplossen denk ik niet. Ik denk echter dat het effect achter mijn tekst er komt door een virus..
Maar goed tenzij iemand anders een oplossing weet zal ik Word opnieuw installeren.
Bedankt,
Jackson

Verwijder het bestand normal.dot met de verkenner.
Start daarna Word.

Dit is geen virus! Dit ziet er uit als animatie achter tekst.
In een eerdere versie van office kon dit worden gedaan door de tekst te selecteren, Opmaak - Lettertype - Teksteffecten en dan te kiezen voor Sprankelende tekst.
Hoe dit in Office 2007 is te wijzigen weet ik niet. Misschien eens zoeken in de Help-functie van office 2007 op Sprankelende tekst?

Dit is geen virus! Dit ziet er uit als animatie achter tekst.
In een eerdere versie van office kon dit worden gedaan door de tekst te selecteren, Opmaak - Lettertype - Teksteffecten en dan te kiezen voor Sprankelende tekst.
Hoe dit in Office 2007 is te wijzigen weet ik niet. Misschien eens zoeken in de Help-functie van office 2007 op Sprankelende tekst?

Ook al is het 'sprankelende tekst', de enige methode om het op te lossen is die 'hint' van SNB.

Dus, verwijderen van het sjabloon NORMAL.DOT.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan