Microsoft Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Damn, ik ben mijn serial number van microsoft office kwijt, weet iemand waar ik gratis of goedkoop een nieuwe kan krijgen, of misschien via microsoft, geef maar geen links naar warez ofzo want daar ben ik echt niet naar opzoek.

staat office nog op pc
dan kun je met aida de bestaande serienummers uithalenlink

Mag ik hier serienummers posten? Of kan dat niet op dit forum?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee dat mag je niet posten:

Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.

Dat had je dus zelf ook kunnen bedenken

hij vroeg toch serienummer en geen produkt key

Er is een klein tooltje wat jouw cd key zo op je beeldscherm zet.
Het gaat dan dus echt om jouw pc geen crack generator of zo maat jouw cd key die je hebt ingevuld tijdens de installatie.
Het werkt voor elke windows versie maar voor het office pakket is het maar geschikt voor office 97 en xp.

Als het toegestaan is dan wil ik de link van de site wel hier neerzetten, volgens mij is dit legaal.
Maar ik lees het wel.

Ik bedoel het volgende:

Toen ik Win XP kocht zat daar een blauw doosje bij met allerlei programma's erin zoals Word, Autoroute en Picture It. Op de achterkant van het blauwe doosje stond een nummer dat ik moest invullen voor elke installatie, het programma staat nog wel op de computer van mijn zus.

Maar het grootste probleem is dat ik Word nodig heb om aan mijn website te werken en voor school natuurlijk.

En puppie, als het programma alleen word gebruikt voor legale dingen maar niet is toegestaan op Helpmij, mag je de link ook wel mailen, als dat mag van Helpmij

Laatst bewerkt:
Ach wat er bedoeld word is het programma keyfinder.

als je dat intikt bij google, vind je 'm wel.
(maar zoals gezegt, het laat geen code zien voor Office 2000)

en 't laat het code-nummer zien van de door jouw geinstalleerde "legale" versies.

Oke, maar welke KeyFinder is het??

Ik zie er best veel.

Ik kan bij de JellyBean KeyFinder niet het office wachtwoord zien omdat ie nog niet geïnstalleerd is, maar bij mijn zus is ie nog wel geïnstalleerd maar die ligt nog te slapen.

Oke, ik zal het proberen zodra mijn zus wakker is.

Yes! Het is gelukt met KeyFinder, echt heel erg bedankt!

Dat is mooi om te lezen.

suc6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan