microsoft works 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Berichten
392
Mijn computer draait met XP home. Al enige tijd probeer ik Microsoft Works 2000 te verwijderen uit configure dat lukt niet.

Ook werkt het programma niet (reden voor verwijdering)

Op vele manieren geprobeerd, noch verwijderen of herstellen lukt.

Alle gangbare akties met bv Ad-aware/norton/herstel etc uitgevoerd zonder succes.

Iemand een zinnig idee?

Hartelijk dank.
 
En in het vakje software dan in het configuratiescherm.
Daar kun je het verwijderen.
Jij wilt iets verwijderen met programma's die tegen spyware zijn ??
 
Dank Puppie voor snelle reactie. Uit software (configure)
lukt het niet.

Uit voorzorg en ervaring met adviezen ook op dit forum
heb ik gescand,echter niets lukt.
 
En als je de works cd in je cdrom stopt oplaat starten en dan kiezen voor verwijderen.
 
Ik heb geen cd van dit programma. Was al geinstalleerd bij aankoop van computer. Heeft eigenlijk maar kort goed gewerkt.
 
normaal heb je een installatie verwijder prog op de recovery cd was toch zo bij mijn oude packard bell
 
Ja, klopt maar die heb ik als eerste erop gehad, en u raadt het..... werkt niet.
 
Uhhmmm, bij mijn weten moet een office product op een aparte cd er bij geleverd worden volgens de voorwaarden van Microsoft (dus echt apart)

Bij welke office/works versie (OEM) ik ook ga kijken, er staat overal bij, xxx aantal cd's en Certificate of Authenticity (COA) includes printed software name moeten bijgeleverd zijn.
 
Helaas,

Wel recovery disc in mijn bezit,maar als reeds gemeld die verhelpt mijn probleem ook niet.

Zijn er nog suggesties??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan