Microsoft Works

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smilodon

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Hallo,

Ik baal als een stekker, want heb de halve nacht zitten typen, om een uitleg over een software programma te maken, voor mijn pa.

Heb dit gedaan in microsoft works tekstverwerker.

Op het laatst heb ik even de stap voor stap spelcontrole gedaan, en toen gaf ie een error.

Dus je raadt t al, alles weg :confused: (had ik het maar tussentijds moeten opslaan, maar helaas is t daar te laat voor).

Heb me rot gezocht op Google, en in me Temp maps, en verschillende "recovery" proggie's gedraaid, zonder resultaat.

Weet iemand hier mischien hoe ik deze data nog zou kunnen terugvinden? Ik zal diegene zéér dankbaar zijn.

Groetjes,

Smilodon

Laatst bewerkt:
Ga naar de map:

C:\documents and settings\jouw naam\application data\microsoft\....................

DAAR zou je 'm moeten vinden.

Mmz nee , daar heb ik als 1ste rondgeneuzeld.

Daar is geeneens een map van works trouwens ;)

Maar dat wordt dus alles overnieuw typen ben ik bang.

CORRECT ME IF I'M WRONG !!

:thumb:

Strange, want da's toch een beetje de locatie waar je 'm mag verwachten. Als de pc (nog) niet uit is geweest, dan kun je overwegen (tenzij iemand anders een beter idee heeft) om de pc uit te zetten (forceren) en daarna hopen dat het mogelijk ergens "zwevende" bestand, alsnog als temp of zo in een map wordt weggeschreven op het moment van power off.

Map Program files staat de map works, maar daar is ook niks te vinden (geen temp bestanden).

Ik probeer later wel wat jij net zei, of er moet in de tussentijd inderdaad iemand een beter idee hebben. Anders gewoon pech gehad :rolleyes:

Ik ga nu pitten ;)

Ciao

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan