Microsoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Oiz,

Mijn vriend heeft een laptop gekocht, maar blijkbaar zat er het windowspakket niet inbegrepen van Word, Excel, Ppt, ... ! Enige idee waar men die kan downloaden als Freeware & niet als shareware ?

Niet, Microsoft office is geen freeware of shareware maar moet je kopen bij je computer winkel of software leverancier.

Vergelijkbaar en kwalitatief net zo goed, maar wel gratis is Open Office. *klik*

Olav

Laatst bewerkt:
:confused:

Echt niet ? Darn, dan zal hij het maar moeten vragen aan iemand anders.

Of is het niet mogelijk om mijn Word, Excel & Powerpoint op een cd-rom te zetten ? Enzo het hem laten te installeren ?

Thx, greetz ...

Geplaatst door Worldserver
:confused:

Echt niet ? Darn, dan zal hij het maar moeten vragen aan iemand anders.

Of is het niet mogelijk om mijn Word, Excel & Powerpoint op een cd-rom te zetten ? Enzo het hem laten te installeren ?

Thx, greetz ...

Alleen als je je eigen CD-rom met Office mee neemt. (wat trouwens officieel niet eens mag)
Er moeten namelijk duizenden bestanden geinstalleerd en geregistreerd worden die vaak niet eens in de mappen van Office (C:\Program Files\Microsoft Office\) zelf zitten, maar verspreid over je hele pc staan. Tevens moeten er aanpassingen in de registry gemaakt worden etc etc.
Je kan dus niet zomaar Excel, Word etc van jouw PC op een cd branden en die op een andere PC installeren.

Toch echt naar de winkel, of Open Office proberen. Ik heb daar goede verhalen over gehoord. Volgens mij zijn ze zelfs compatable met de documenten van Microsoft Office producten.

Succes,
Olav

btw, ff n.a.v. je mailtje, dat ik niet meteen reageerde is omdat ik nog op mijn werk zit. Ik kan niet constant hier op helpmij en/of mijn mail zitten hier. Moet wel gewerkt worden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan